تریلر دوم The Circle | اما واتسون حقیقت را درباره تام هنکس می‌فهمد

11 February 2017 - 17:00

شخصیت و کاریزمای تام هنکس (Tom Hanks) به گونه‌ای است که می‌تواند در هر فیلمی به عنوان قهرمان پذیرفته شود. در آخرین تیزری که از فیلم جدید او به نام دایره (Circle)، امروز دیدیم، به نظر می‌رسد دوباره فرمول قهرمانان هالیودی برای او اجرا شده‌است. در ادامه مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

در تیزر بازهم شاهد یک فرد عادی هستیم که مشغول کارهای روزانه خود است سپس درگیر  یک بحران و مشکل بزرگ می‌شود و حالا باید با کمک دوستانش و امکانات موجود، تمام تلاش و هوش خود را برای گذر از این بحران انجام دهد. ویژگی و تفاوت هنکس با دیگر قهرمانان مرسوم هالیودی در استفاده او از مغز خود هنگام گیر کردن در یک چالش بزرگ به جای استفاده از عضله‌های قوی است. این ویژگی کاملا برای طرفداران او و مخاطبان سینما در این سال‌ها کاملا جافتاده است. برای اینکه این موضوع را قبول کنید کافی است به نقش‌های او در چند فیلم اخیرش مانند سالی(sully) یا فیلم پل جاسوس‌ها (bridge of spies) یا فیلم‌هایی که از کتاب‌های دن براون (Dan Brown) اقتباس شده، مراجعه کنید.

اما فیلم دایره قرار است تا مقداری این تصویرمان را از تام هنکس عوض کند. در این فیلم تام هنکس یک شرکت بزرگ کامپیوتری دارد که صاحب یک شبکه پیام رسانی و ارتباطی، اجتماعی به نام دایره است. اما واتسون هم که یک نابغه آی تی است توسط او در شرکت استخدام می‌شود. پس از مدتی اما واتسون می‌فهمد که تام هنکس به آن خوبی که تصور می‌کرده نیست و کم کم در می‌یابد که دارد وارد یک بازی خطرناک و شیطانی می‌شود که به راحتی نمی تواند از آن خارج شود.

با توجه به رمان این فیلم به قلم دیوید ایگرز(Dave Eggars) و تیزر، قطعا با فیلمی شبیه سریال آینه سیاه (Black Mirror) رو به رو هستیم. داستان دوباره بر همان خطرات امنیتی که استفاده کنندگان از شبکه اجتماعی مواجه هستند، تاکید می‌کند ولی کمی هم فضای علمی تخلیی هم وارد داستان می‌شود. در بخش از تیزر، تام هنکس می گوید: دانستن خوب است، اما اینکه هرچیزی را بدانی خیلی بهتر است.

علاوه بر  اما واتسون و تام هنکس، بازیگرانی مانند بیل پاکستون (Bill Paxton)، جان بیگا (John Boyega)، کارن گیلان (Karen Gillan) و پتن اسوالد (Patton Oswald) در فیلم ایفای نقش می‌کنند. فیلم دایره  به نویسندگی و کارگردانی جیمز پانسالت (james ponsoldt) که بر اساس رمانی به همین نام، از دیو اگرز (Dave Eggars) ساخته شده است در تاریخ ۲۸ آوریل سال ۲۰۱۷ برابر با ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سینماهای آمریکای شمالی اکران می‌شود.در ادامه این تریلر را می‌توانید مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود کیفیت ۴۸۰p

منبع : screen rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.