نسخه فرعی سریال WandaVision با بازی کاترین هان ساخته می شود

8 October 2021 - 08:29
کاترین هان - سریال WandaVision

سرویس آنلاین دیزنی پلاس در حال توسعه نسخه فرعی سریال WandaVision با بازی کاترین هان است.

به نظر می‌رسد که کار مارول با دنیای سریال وانداویژن (WandaVision) به پایان نرسیده است. بنابر گزارش‌ها، یک نسخه فرعی از سریال وانداویژن در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. این سریال جدید قرار است بر روی کاراکتر آگاتا هارکنس با بازی کاترین هان (Kathryn Hahn) تمرکز داشته باشد.

جک شفر (Jac Schaeffer)، مدیر اتاق نویسندگان سریال وانداویژن، که قراردادی کلی با کمپانی دیزنی و استودیو قرن بیستم دارد، قرار است توسعه داستان این سریال را در دست داشته باشد.

سریال وانداویژن با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش واندا و پاول بتانی (Paul Bettany) در نقش ویژن است. آنها در این سریال، نقش‌های خود را از دنیای سینمایی مارول، در یک خانواده ایده‌آل کمدی در حومه شهر نیوجرسی به تصویر می‌کشند. کاترین هان نقش همسایه فضول آنها به نام آگنس را به تصویر می‌کشد.

بعدا، آشکار می‌شود که او در حقیقت یک ساحره بسیار قدرتمند به نام آگاتا هارکنس است که می‌خواهد بر واندا غلبه کند. در پایان فصل اول سریال وانداویژن، واندا توانست تا آگاتا را شکست دهد و او را در وست ویو شهر نیوجرسی به دام بیاندازد. این سریال در مراسم امی، نامزد دریافت 23 جایزه شده بود.

کاترین هان قرار است به زودی نقش جوان ریورز را در سریال The Comeback Girl برای شبکه شوتایم به تصویر بکشد. این سریال به زندگی و حرفه این کمدین برجسته پس از اخراجش از یک برنامه در شبکه فاکس می‌پردازد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.