سه بازیگر به فیلم Boy Kills World پیوستند

8 October 2021 - 08:53
فیلم Boy Kills World

بیل اسکارسگارد، سامارا ویوینگ و یایان روهیان قرار است در فیلمی اکشن و هیجانی به نام Boy Kills World نقش‌آفرینی کنند.

فیلم پسر جهان را می‌کشد (Boy Kills World)، فیلمی انتقامی، اکشن و هیجانی است که تهیه‌کنندگی آن را سم ریمی (Sam Raimi) و روی لی (Roy Lee) بر عهده دارند. بیل اسکارسگارد (Bill Skarsgård)، سامارا ویوینگ (Samara Weaving) و یایان روهیان (Yayan Ruhian) برای نقش‌آفرینی در این فیلم به خدمت گرفته شدند.

کارگردانی این فیلم جدید را موریتز مور (Moritz Mohr) در دست دارد. این اولین تجربه این کارگردان برای کارگردانی یک اثر سینمایی بلند است. بنابر گفته‌های تهیه‌کنندگان فیلم، این اثر یک اکشن تماشایی و بی‌نظیر است که اتفاقات آن در واقعیت پادآرمانی رخ می‌دهد. پسر نیز یک شخص کر و لال با تخیلی بسیار پر جنب و جوش است.

زمانی که خانواده این پسر به قتل می‌رسند، او به درون جنگل می‌گریزد و توسط یک شمن آموزش داده می‌شود تا تخیل کودکانه خود را سرکوب کند و به ابزار مرگ تبدیل شود. بیل اسکارسگارد قرار است نقش این پسر را به تصویر بکشد. یایان روهیان نیز نقش مربی او یعنی شمن را بازی خواهد کرد. سامارا ویوینگ نیز نقش آدمکشی به نام ژوئن 27 را بازی خواهد کرد.

موریتز مور که زاده کشور آلمان است، سابقه خوبی در کارگردانی تبلیغات و آگهی دارد. او در سال 2018، یک فیلم کوتاه بر اساس همین داستان ساخته بود و همین سبب جلب توجه تهیه‌کنندگان سم ریمی و روی لی نسبت به این پروژه و ساخت فیلمی بلند از آن شده بود.

مور به همراه آرند رمرز (Arend Remmers)، داستان فیلم را خلق کردند. آرند رمرز به همراه تایلر برتون اسمیت (Tyler Burton Smith) نیز فیلم‌نامه فیلم را قلم زده‌اند. انتظار می‌رود که تولید این فیلم از اوایل سال 2022 میلادی در کشور آفریقای جنوبی شروع شود.

بیل اسکارسگارد برای نقش‌آفرینی نقش پنی‌وایز در فیلم‌های آن (It) بسیار شناخته شده است. او قرار است در فیلم جان ویک 4 (John Wick 4) حضور داشته باشد. سامارا ویوینگ، با بازی در فیلم ترسناک آماده‌ای یا نه (Ready or Not) خود را شناخته‌شده کرد و در حال حاضر نیز در حال فیلمبرداری فیلم بابیلون (Babylon) به کارگردانی دیمین چزل (Damien Chazelle) در کنار برد پیت (Brad Pitt) و مارگو رابی (Margot Robbie) است.

یایان روهیان که در هنرهای رزمی مهارت دارد، با حضور در فیلم یورش (The Raid) توانست تا توجه مخاطبان و بینندگان در سرتاسر جهان را به خود جلب نماید. او همچنین در فیلم جان ویک: بخش 3 – پارابلوم (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) حضور داشته است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.