فیلم جدیدی با نام Prophet با نقش‌ آفرینی جیک جیلنهال ساخته خواهد شد

8 October 2021 - 11:18
Prophet

جیک جیلنهال و فیلم‌سازی با نام سم هارگریو، قرار است با همکاری یکدیگر فیلمی را براساس سری کمیک بوک‌هایی با نام Prophet تولید کنند.

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) وظیفه نقش‌آفرینی در نقش اصلی این فیلم (کاراکتری با نام جان پرافت) را بر عهده خواهد داشت.

جان پرافت، مردی بی‌خانمان و فقیر می‌باشد که در پایان جنگ جهانی دوم، به عنوان یک داوطلب در آزمایشی توسط آلمانی‌ها شرکت کرده و با آزمایش‌های انجام شده بر روی او،‌ توانسته قدرت‌هایی فوق بشری به دست آورد.

وظیفه هدایت این فیلم را بدلکار، بازیگر و کارگردان مطرح آمریکایی با نام سم هارگریو (Sam Hargrave) بر عهده خواهد داشت. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم بسیار موفق شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام Extraction اشاره کرد.

همان‌طور که گفته شده فیلم Prophet قرار است براساس سری کمیک بوک‌های نوشته شده توسط راب لیفلد (Rob Liefeld) با همین نام ساخته شود.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این فیلم و اقتباس از این کمیک بوک‌ها را، فیلم‌نامه‌نویسی با نام مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) بر عهده خواهد داشت. از کارهای قبلی این فیلم‌نامه‌نویس می‌توان به کار او بر روی سریال‌های ابرقهرمانی شبکه تلویزیونی The CW اشاره کرد.

در این فیلم نیز مانند سری کمیک بوک‌های Prophet، کاراکتر جان پرافت جهت فراهم کردن غذا برای خانواده‌اش، مجبور شده که در آزمایشی توسط آلمانی‌ها در پایان جنگ جهانی دوم شرکت کند تا خانواده‌ خود را از مرگ نجات دهد.

سپس با برخورد بمبی به این آزمایشگاه زیرزمینی، او به خوابی طولانی رفته و پس از ۲۰ سال، سرانجام او در سال ۱۹۶۵ از خواب بیدار می‌شود و به دنبال خانواده‌اش می‌رود. او در نهایت پی می‌برد که علاوه بر تنفر به وجود آمده در دخترش نسبت به او، مأمورانی از سازمان KGB نیز برای انجام آزمایش و کپی کردن قدرت‌هایش، به دنبال او هستند.

وظیفه تولید این فیلم را مدیر عامل کمپانی Studio 8 با نام جف رابینوف (Jeff Robinov) به همراه جان گراهام (John Graham)، آدریان عسکریه (Adrian Askarieh)، راب لیفلد و بروکلین ویور (Brooklyn Weaver) بر عهده خواهند داشت.

جیک جیلنهال سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های کمیک بوکی را در کارنامه خود دارد. او پیش از این در فیلم ابرقهرمانی استودیو‌های مارول با نام Spider-Man: Far From Home در سال ۲۰۱۹، در نقش کاراکتری با نام میستریو نقش‌آفرینی کرده است.

او برای نقش‌آفرینی در فیلم تحسین شده Brokeback Mountain نیز در سال ۲۰۰۵، توانسته نامزد دریافت جایزه اسکار شود. از کارهای اخیر این بازیگر نیز می‌توان به نقش‌آفرینی‌ او در فیلم مهیج شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام The Guilty اشاره کرد.

سم هارگریو حرفه کاری خود را در ابتدا به عنوان یک بدلکار آغاز کرده و سپس با کارگردانی فیلم اکشن Extraction با نقش‌آفرینی کریس همسورث (Chris Hemsworth) در سال اخیر، توانسته به صورت رسمی وارد حرفه‌ی کارگردانی شود. او تا به حال به عنوان یک بدلکار، بر روی فیلم‌های بزرگی از جمله فیلم Captain America: The Winter Soldier و Avengers: Endgame کار کرده است.

علاوه بر فیلم کمیک بوکی Prophet، او قرار است قسمت دوم فیلم Extraction را نیز برای کمپانی نتفلیکس در سال آینده کارگردانی کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.