زمان آغاز فیلمبرداری فیلم Peaky Blinders مشخص شد

8 October 2021 - 11:30
Peaky Blinders

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت ورایتی، فیلم «پیکی بلایندرز» قرار است در سال ۲۰۲۳ به صورت رسمی وارد مرحله تولید شود.

علاوه بر مشخص شدن زمان تولید این فیلم، اطلاعات جدیدی از فصل ششم سریال Peaky Blinders و آينده این سریال پس از فصل ششم نیز، منتشر شده است.

در گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ورایتی در روز پنجشنبه، خالق سریال Peaky Blinders با نام استیون نایت (Steven Knight) گفته است که کار تدوین فصل ششم و پایانی این سریال تقریباً رو به اتمام می‌باشد و فصل جدید آن به‌زودی برای پخش در شبکه اینترنتی نتفلیکس آماده خواهد شد.

در حال حاضر فصل ششم این سریال بسیار پرطرفدار، برای پخش در فصل بهار سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. پس از به نمایش درآمدن فصل ششم و پایانی این سریال، خالق آن یعنی استیون نایت کار بر روی فیلم این سریال را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

استیون نایت اخیراً در پنل برگزار شده برای این سریال در جشنواره فیلم لندن گفته است:

(پس از پخش فصل ششم سریال Peaky Blinders)، کار بر روی فیلم‌نامه‌ی فیلم آن را که قرار است در شهر بیرمنگام فیلم‌برداری شود، آغاز خواهم کرد و این احتمالاً پایانی برای این سریال خواهد بود.

وب‌سایت ورایتی در گزارش خود به صورت رسمی تائید کرده که استیون نایت قصد دارد فیلم Peaky Blinders را در سال ۲۰۲۳ وارد مرحله تولید کند. این فیلم قرار است پایانی را برای داستان خانواده‌ی شلبی و دار و دسته‌ی این خانواده‌ رقم بزند.

علاوه بر این، استیون نایت در جشنواره فیلم لندن گفته است که امکان تولید اسپین‌آف‌هایی برای سریال Peaky Blinders نیز در آینده وجود دارد ولی با این حال ساخت این اسپین‌آف‌ها به این معنی نخواهد بود که او حتماً قرار است در ساخت آن‌ها نقشی داشته باشد چرا که او ترجیح می‌دهد که این وظیفه را به شخص دیگری بسپارد.

سریال بریتانیایی Peaky Blinders، داستان توسعه و گسترش باندی خلاف‌کار با نام پیکی بلایندرز و جاه‌طلبی‌های رئیس این باند با نام تامی شلبی، در قرن بیستم میلادی در شهری با نام بیرمنگام را روایت می‌کند. نقش کاراکتر تامی شلبی را در این سریال، بازیگر مطرح ایرلندی با نام کیلین مورفی (Cillian Murphy) ایفا کرده است.

فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۴، در شبکه تلویزیونی BBC Two پخش شده است. این سریال در طول مدت زمان پخشش توانسته جوایز متعددی را از آن خود کند که از جمله این جوایز می‌توان به جایزه‌ی بهترین سریال درام در مراسم جوایز بفتا (آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا) در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد. علاوه بر این، سریال Peaky Blinders تا به حال نامزد دریافت جوایز بسیاری نیز شده است.

در حال حاضر پنج فصل ابتدایی این سریال را می‌توان در شبکه اینترنتی نتفلیکس تماشا کرد و فصل پایانی آن نیز قرار است در زمانی در سال ۲۰۲۲ در این شبکه منتشر شود.

با وجود مشخص شدن زمان آغاز فیلم‌برداری فیلم Peaky Blinders، هنوز معلوم نیست که این فیلم برای پخش در چه زمانی آماده خواهد شد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.