دومین تریلر فیلم The 355 با بازی جسیکا چستین منتشر شد

8 October 2021 - 21:45
فیلم The 355

کمپانی یونیورسال پیکچرز دومین تریلر رسمی برای فیلم هیجانی و جاسوسی The 355 را منتشر کرده است.

فیلم The 355 در مورد تیمی مرگبار از ماموران بین‌المللی است که باید اختلافات و تفاوت‌های خود را کنار بگذارند و برای نجات جهان، با یکدیگر همکاری کنند. این تریلر تازه منتشر شده به نام اصلی تیم می‌پردازد و در عین حال، اعضای برجسته و خفن تیم را به نمایش می‌گذارد. این تریلر را می‌توانید در زیر مشاهده یا دانلود کنید.

در این تریلر، مامور سیا میسون براون ملقب به میس با بازی جسیکا چستین (Jessica Chastain) در مورد این توضیح می‌دهد که چطور مامور 355، اولین مامور مخفی زنی بوده که در ایالات متحده کار می‌کرده است. دیگر اعضای تیم وی نیز شامل مامور آلمانی به نام مری با بازی دایان کروگر (Diane Kruger)، روانشناس ماهر کلمبیایی به نام گراسیلا با بازی پنه لوپه کروز (Penélope Cruz)، متخصص کامپیوتر و مامور سابق ام‌آی6 به نام خدیجه با بازی لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) و جاسوس چینی به نام لین می شنگ با بازی فن بینگ بینگ (Fan Bingbing) است.

آنها باید با یکدیگر همکاری کنند تا جلوی گروهی از مزدوران را بگیرند که ظاهرا قادر هستند تا با فشردن یک دکمه، برج ایفل در شهر پاریس کشور فرانسه را نابود کنند. فیلم 355 به کارگردانی سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) است که قبلا فیلم ایکس من ققنوس سیاه (Dark Phoenix) را کارگردانی کرده است.

فیلم‌نامه فیلم 355 را نیز سایمون کینبرگ به همراه تسا ربک (Theresa Rebeck) قلم زده است. تسا ربک قبلا به عنوان نویسنده در سریال Smash کار کرده است. جسیکا چستین، سایمون کینبرگ و کلی کارمایکل (Kelly Carmichael) وظیفه تولید فیلم 355 را در دست دارند.

دیگر بازیگرانی که در فیلم 355 نقش‌آفرینی خواهند کرد نیز شامل ادگار رامیرز (Édgar Ramirez) و سباستین استن (Sebastian Stan) است. فیلم 355 قرار است در تاریخ 7 ژانویه سال 2022 میلادی بر روی پرده سینماها به اکران در بیاید. خلاصه داستان رسمی فیلم 355 بدین شرح است:

زمانی که سلاحی فوق سری به دستان گروهی از مزدوران می‌افتد، مامور سیا میسون براون باید از افراد دیگری همچون مامور آلمانی مری، روانشناس کلمبیایی گراسیلا و متخصص کامپیوتر خدیجه کمک بگیرد تا ماموریتی برای بازپس‌گیری این سلاح انجام دهند. در همین حین، آنها باید از جاسوسی چینی به نام لین می شنگ که تمام حرکات آنها را زیر نظر دارد، همیشه یک قدم جلوتر باشند.

دانلود تریلر فیلم 355 با کیفیت عالی 1080p

دانلود تریلر فیلم 355 با کیفیت خوب 720p

فیلم The 355

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.