ویدیوی واکنش کیانو ریوز و دیگر بازیگران به میراث فیلم های The Matrix

9 October 2021 - 08:41

ویدیویی منتشر شده که در آن، کیانو ریوز و دیگر بازیگران فیلم The Matrix Resurrections به میراث فیلم‌های ماتریکس واکنش نشان می‌دهند.

چندی پیش، فیلم ماتریکس (The Matrix)، بیست و دو سالگی خود را جشن گرفت. در آستانه اکران فیلم رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) در ماه دسامبر سال جاری میلادی، کمپانی برادران وارنر ویدیویی منتشر کردند تا میراث این مجموعه کلاسیک و علمی-تخیلی را جشن بگیرند.

در این ویدیوی تازه منتشر شده، بازیگران جدید در کنار بازیگران اصلی این مجموعه همچون کیانو ریوز (Keanu Reeves) و کری ان ماس (Carrie-Anne Moss) قرار گرفتند تا در مورد تاثیر فیلم اصلی ماتریکس بر روی خود آنها و همچنین بر روی کل جامعه صحبت کنند.

فیلم ماتریکس نه تنها به یک فیلم بسیار محبوب و مشهور تبدیل شد بلکه به عنوان یک رکن در فرهنگ عامیانه جای گرفته است و بازیگران فیلم رستاخیزهای ماتریکس نیز از این موضوع مطلع هستند. کری ان ماس، فیلم اوریجینال ماتریکس را به عنوان تک فرصتی در کل زندگی توصیف کرده است.

دیگر بازیگران جدید و جوان فیلم رستاخیزهای ماتریکس، همچون جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) و ارندیرا ایبارا (Eréndira Ibarra) در مورد این سخن می‌گویند که چگونه دیدن فیلم ماتریکس، زندگی آنها را تغییر داده است و چگونه پس از این تجربه خاص و تماشایی از خواهران واچوفسکی (The Wachowskis) نیروی تازه‌ای گرفتند.

جاناتان گراف (Jonathan Groff)، یکی از بازیگران تازه فیلم رستاخیزهای ماتریکس می‌گوید:

اینکه در مورد چگونگی نفوذ فیلم ماتریکس در درون ذهن و فرهنگ ما صحبت کنیم، تقریبا امری غیر ممکن است. من زندگی خودم قبل از دیدن فیلم ماتریکس را حتی به یاد ندارم.

جسیکا هنویک اظهار داشته که تقریبا تمام جنبه‌های فیلم اول ماتریکس، از تکنولوژی‌های فیلمبرداری تا واژه‌ها و اصطلاحات آن به فرهنگ عامیانه وارد شده و در آن ماندگار شده است.

فیلم The Matrix Resurrections

کیانو ریوز در رابطه با تاثیر فیلم های ماتریکس می‌گوید:

زمانی که ما در حال ساخت فیلم اول ماتریکس بودیم، من احساس کردم که این چیزی فراتر از خود است. این، اثری بزرگ است. همیشه جمله ماتریکس زندگی‌ام را تغییر داده را می‌شنوم و در پاسخ می‌گویم که ممنونم، زندگی من را نیز تغییر داده است.

دیگر بازیگران فیلم رستاخیزهای ماتریکس نیز شامل جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith)، لمبرت ویلسون (Lambert Wilson)، دنیل برنهارت (Daniel Bernhardt)، نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris)، پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra Jonas)، کریستینا ریچی (Christina Ricci)، تلما هاپکینز (Telma Hopkins)، مکس رایملت (Max Riemelt)، توبی اونومر (Toby Onwumere)، برایان جی اسمیت (Brian J. Smith)، اندرو کالدول (Andrew Caldwell) و الن هولمن (Ellen Hollman) است.

کارگردانی فیلم رستاخیزهای ماتریکس را لانا واچوفسکی بر عهده دارد. فیلم رستاخیزهای ماتریکس قرار است در تاریخ 22 دسامبر سال 2022 میلادی بر روی پرده سینماها اکران گردد. در زیر می‌توانید این ویدیو را مشاهده یا تماشا کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت 1080p

دانلود ویدیو با کیفیت 720p

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.