پوستر جدیدی از سریال Peacemaker منتشر شد

9 October 2021 - 10:43
Peacemaker

شبکه اینترنتی HBO Max، اخیراً پوستر جدیدی را از فصل اول سریال «صلح‌طلب» در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

در پوستر جدید منتشر شده از سریال Peacemaker، می‌توان کاراکتر اصلی این سریال یعنی صلح‌طلب را در حالی که بر روی صندوق عقب یک ماشین تکیه داده، مشاهده کرد. علاوه بر این، در این پوستر کلاه‌خود نمادین این کاراکتر و تفنگش نیز دیده می‌شود.

با وجود این‌که این پوستر، اطلاعات جدیدی را از این سریال در اختیار طرفداران قرار نداده ولی با این حال می‌توان نوشته‌ای را در قسمت پایینی آن مشاهده کرد که خبر از لحن طنزآمیز این سریال می‌دهد.

علاوه بر این در زیر این پوستر در شبکه اجتماعی توییتر نیز، دوباره به طرفداران یادآوری شده که این سریال در مراسم DC FanDome امسال حضور خواهد داشت. این مراسم قرار است در تاریخ ۲۴ مهر ماه امسال (۱۶ اکتبر ۲۰۲۱) توسط کمپانی برادران وارنر و DC به صورت مجازی برگزار شود.

با توجه به این‌که هنوز تاریخ پخشی برای سریال Peacemaker اعلام نشده، امکان دارد که در این مراسم از تاریخ پخش رسمی این سریال در شبکه اینترنتی HBO Max رونمایی شود.

داستان این سریال پس از وقایع رخ داده در فیلم The Suicide Squad تعریف خواهد شد.

از کاراکترهای حاضر در این سریال می‌توان به دو مأمور سازمان A.R.G.U.S. با نام‌های اکونوموس و هارکورت، شخصیتی با نام آدریان چیس ملقب به پارتیزان و دو کاراکتر جدید خلق شده برای این پروژه با نام‌های مورن و آدبایو اشاره کرد.

کاراکتر مورن، مزدوری اجیر شده توسط آماندا والر (رئیس سازمان دولتی A.R.G.U.S.) می‌باشد و آدبایو نیز شخصیتی با دیدگاه متفاوت است که رابطه‌ی دوستی غیرمنتظره‌ای را با کاراکتر صلح‌طلب در این سریال برقرار خواهد کرد.

نقش کاراکتر‌های اکونوموس و هارکورت را در این سریال به ترتیب استیو ایجی (Steve Agee) و جنیفر هلند (Jennifer Holland)، کاراکتر آدریان چیس را فردی استروما (Freddie Stroma) و دو کاراکتر جدید حاضر در این سریال با نام‌های مورن و آدبایو را نیز به ترتیب چوکوودی ایووجی (Chukwudi Iwuji) و دانیل بروکس (Danielle Brooks) ایفا خواهند کرد.

نقش کاراکتر آماندا والر را نیز در این سریال مانند فیلم The Suicide Squad، بازیگری با نام وایولا دیویس (Viola Davis) ایفا خواهد کرد.

جیمز گان (James Gunn) این سریال را زمانی که فیلم The Suicide Squad در مراحل پایانی تولیدش قرار داشته، ساخته است.

فصل اول سریال Peacemaker حاوی هشت قسمت خواهد بود که داستانش همان‌طور که از عنوان این سریال نیز مشخص است، بر روی شخصیت صلح‌طلب تمرکز خواهد داشت.

علاوه بر این سریال، جیمز گان به‌تازگی اعلام کرده که او مشغول توسعه پروژه دیگری نیز برای کمپانی DC می‌باشد که از قرار معلوم داستانش، به نحوی با فیلم The Suicide Squad در ارتباط خواهد بود.

با توجه به این‌که او اخیراً اعلام کرده که از تجربه خود در ساخت سریال Peacemake بسیار راضی می‌باشد، احتمال دارد که این پروژه نیز، سریال تلویزیونی دیگری برای شبکه اینترنتی HBO Max باشد.

همان‌طور که گفته شد هنوز تاریخ دقیقی برای پخش این سریال در شبکه اینترنتی HBO Max اعلام نشده ولی با این حال می‌دانیم که این سریال قرار است در زمانی در ماه ژانویه ۲۰۲۲ (دی ماه امسال)، در این شبکه منتشر شود.

پوستر جدید منتشر شده از این سریال را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

Peacemaker

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.