کلیپ جدیدی از سریال The Wheel of Time منتشر شد

9 October 2021 - 11:13
The Wheel of Time

کمپانی آمازون، به‌تازگی کلیپ جدیدی را برای فصل اول سریال فانتزی خود با عنوان «چرخ زمان» منتشر کرده است.

این سریال اقتباسی از سری کتاب‌های بسیار محبوب نوشته شده توسط رابرت جردن (Robert Jordan) با همین نام می‌باشد.

کمپانی آمازون کلیپ جدید منتشر شده از فصل اول سریال The Wheel of Time را در پنل این سریال در مراسم کامیک-کان نیویورک امسال (این مراسم به‌تازگی آغاز شده) منتشر کرده است.

علاوه بر این، در این مراسم کمپانی آمازون از بازیگران جدید حاضر در فصل دوم این سریال نیز رونمایی کرده است. فصل اول سریال فانتزی The Wheel of Time قرار است به‌زودی در ماه نوامبر امسال در شبکه اینترنتی پرایم ویدیو کمپانی آمازون منتشر شود.

در کلیپ جدید منتشر شده از فصل اول سریال The Wheel of Time می‌توان کاراکترهای مهمی مانند مویرین دامودرد (Moiraine Damodred) و لن ماندراگوران (Lan Mandragoran) را در حالی که وارد دهکده‌ای با نام اموند فیلد شده‌اند، مشاهده کرد.

دهکده‌ اموند فیلد مکانی است که سرنوشت کاراکترهای اصلی این سریال را برای همیشه تغییر خواهد داد.

نقش کاراکتر مویرین دامودرد را در این سریال رزمند پایک (Rosamund Pike) و نقش کاراکتر لن ماندراگوران را نیز دنیل هنی (Daniel Henney) ایفا کرده‌اند.

علاوه بر این کلیپ، مدیر و تهیه‌کننده‌ اجرایی این پروژه با نام راف جادکینز (Rafe Judkins) نیز در پنل برگزار شده برای این سریال در مراسم کامیک-کان نیویورک اعلام کرده که نقش کاراکتر الین تراکند را در فصل دوم این سریال، بازیگری با نام سیرا کاونی (Ceara Coveney) ایفا خواهد کرد.

کاراکتر الین تراکند، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های حاضر در سری کتاب‌های The Wheel of Time می‌باشد.

راف جادکینز علاوه بر سیرا کاونی، خبر پیوستن دو بازیگر دیگر در نقش‌هایی نامشخص را نیز در فصل دوم این سریال اعلام کرده است. این دو بازیگر ناتاشا اوکفی (Natasha O’Keeffe) و میرا سیال (Meera Syal) نام دارند. از کار‌های قبلی آن‌ها می‌توان به نقش‌آفرینی ناتاشا اوکفی در سریال Peaky Blinders و میرا سیال در سریال بریتانیایی Broadchurch اشاره کرد.

به غیر از رزمند پایک و دنیل هنی، از دیگر بازیگرانی که در فصل اول این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جوشا استرادوفسکی (Josha Stradowski) در نقش کاراکتری با نام رند الثور، مارکوس رادرفورد (Marcus Rutherford) در نقش پرین ایباره، زوئی رابینز (Zoë Robins) در نقش نیانوی المیرا، مادلین مادن (Madeleine Madden) در نقش اگوین الورا، مایکل مک‌الهاتون (Michael McElhatton) در نقش تم الثور و آلوارو مورته (Álvaro Morte) در نقش لوگین ابلار اشاره کرد.

نقش کاراکتر مت کاوتون را نیز در فصل اول این سریال بارنی هریس (Barney Harris) و در فصل دوم آن، دونال فین (Dónal Finn) ایفا خواهند کرد.

وظیفه هدایت دو قسمت ابتدایی این سریال را کارگردان مطرح آلمانی با نام اوتا بریسویتز (Uta Briesewitz) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به پروژه‌هایی از جمله سریال Westworld و سریال Black Sails اشاره کرد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال را لری موندراگون (Larry Mondragon) و ریک سلوج (Rick Selvage) از کمپانی iwot productions به همراه مایک وبر (Mike Weber) و تد فیلد (Ted Field) از کمپانی Radar Pictures و همچنین دارن لمکه (Darren Lemke)، ماریگو کیوه (Marigo Kehoe) و اوتا بریسویتز تشکیل داده‌اند.

رزمند پایک علاوه بر نقش‌آفرینی در این سریال، یکی از تولید‌کنندگان این پروژه نیز می‌باشد.

فصل اول سریال فانتزی The Wheel of Time قرار است در تاریخ ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ (۱۹ نوامبر امسال) در شبکه اینترنتی پرایم ویدیو آمازون منتشر شود.

خبر ساخت فصل دوم این سریال نیز توسط کمپانی آمازون تائید شده و از قرار معلوم روند ساختش از ماه ژوئیه امسال (تیر ماه) به صورت رسمی کلید خورده است.

کلیپ جدید منتشر شده از فصل اول این سریال را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰ | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.