بازیگر سریال دکستر در فصل دوم سریال The Crown در نقش جان اف کندی

11 February 2017 - 18:30

در طول چند سال گذشته می‌شود گفت، تنها شبکه‌ای که موفق می‌شود با پول‌های کلان سریال‌های با پرستیژ و  با کیفیت بسازد، نتفلیکس است. شاید سریال‌هایی مانند درد اویل(Daredevil)، جسیکا جونز(Jessica Jones)، چیزهای عجیب وغریب (Stranger Things) و یا خانه پوشالی (House of Cards) از نظر شما سریال‌های با پرستیژ نتفلیکس باشد اما باید بگویم که این طور نیست. در چنین مواقعی که وقت جایزه گرفتن و پز دادن به یک سریال فرا می‌رسد، آن‌ها سریال تاج (The Crown) را معرفی می‌کنند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال تاج، یک سریال در ژانر بیوگرافی به کارگردانی و نویسندگی پیتر مورگان (Peter Morgan) است که به وقایع دوران الیزابت دوم می‌پردازد. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت به سفارش سونی پیکچرز ساخته شد و بازخورد خوب و مثبتی  بین منتقدین و تماشاگران داشت و برای فصل اول ۶ جایزه از جشنواره‌های مختلف به دست آورد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به جایزه بهترین سریال درام و جایزه بهترین بازیگر زن سریال‌های درام از گلدن گلوب اشاره کرد.

در حالی‌که طرفداران سریال روز به روز در حال افزایش است و همه مشتاق دیدن فصل دوم سریال هستند، نتفلیکس در اقدامی شگفت انگیز خبر از بازی بازیگر محبوب و پر طرفدار سریال دکستر یعنی مایکل سی هال (Michael C. Hall) در فصل دوم  داد. او قرار است که در نقش رئیس جمهور آمریکا، جان اف کندی (John F. Kennedy) ایفای نقش کند. همچنین حضور جودی بلفور (Jodi Balfour) در نقش جکی کندی(Jackie Kennedy)، همسر جان اف کندی تایید شده‌است.

این سریال قرار است  در ۶ فصل ۱۰ قسمتی تهیه شود و وقایع داستان از زمان ازدواج الیزابت دوم یعنی ۱۹۴۷ شروع خواهد شد.

منبع : screen rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • afson01 says:

    سریال نیاز به تعریف نداره
    واقعا ناراحتم که باید ۱۰ ماه صبر کنم فصل جدیدش بیاد
    اما واقعا دست مترجم بدی افتاده بود
    هر دو هفته یه بار زیرنویس میومد