مدونا نقشی در فیلم The Matrix را رد کرده بود

10 October 2021 - 13:46
مدونا - فیلم The Matrix

مدونا از اینکه ایفای نقشی در فیلم The Matrix را رد کرده بود، بسیار پشیمان است.

مدونا (Madonna)، این خواننده برجسته و بزرگ، در مصاحبه اخیر خود اظهار داشته که نقشی در فیلم ماتریکس (The Matrix) را رد کرده بود و از این کار پشیمان است. البته او مشخص نکرده که دقیقا چه نقشی را رد کرده است.

مدونا در جدیدترین قسمت برنامه The Tonight Show با اجرای جیمی فالون (Jimmy Fallon) این موضوع را اعلام کرده است. او در این برنامه اظهار داشته بود:

من نقشی در فیلم ماتریکس را رد کرده بودم، آیا می‌توانی باور کنی؟ من می‌خواهم خودم را بکشم!

مدونا در ادامه مصاحبه خود با جیمی فالون افزود:

فیلم ماتریکس یکی از برترین فیلم‌های تاریخ به شمار می‌رود. بخشی اندکی از من برای رد کردن آن نقش در زندگی‌ام پشیمان است.

فیلم ماتریکس در سال 1999 میلادی با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) بر روی پرده سینماها به اکران درآمد. دیگر بازیگران این فیلم نیز شامل لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، جو پانتونیالو (Joe Pantoliano)، هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) و کری ان ماس (Carrie-Anne Moss) است.

به دنبال فیلم ماتریکس و موفقیت آن در گیشه، دو دنباله برای آن ساخته شد. این دو دنباله نیز فیلم بارگزاری مجدد ماتریکس (The Matrix Reloaded) و انقلاب‌های ماتریکس (The Matrix Revolutions) است که هر دوی آنها در سال 2003 میلادی بر روی پرده سینماها به اکران در آمده بود.

چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های ماتریکس نیز با عنوان رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) قرار است در تاریخ 22 دسامبر سال 2021 میلادی بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید و سپس، پس از مدتی بر روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه گردد.

در طی همین مصاحبه، مدونا همچنین اظهار داشته که نقش کت‌وومن در فیلم بتمن باز می‌گردد (Batman Returns) و نقشی اصلی در فیلم دختران شو (Showgirls) را قبول نکرده است. او می‌گوید:

من هر دو فیلم را دیدم و از اینکه نقش کت‌وومن را قبول نکردم، پشیمان هستم.

تاکنون، مدونا، فیلم پلیدی و حکمت (Filth and Wisdom) در سال 2008 و فیلم دبلیو ای (W.E) در سال 2011 را کارگردانی کرده است. در حال حاضر، مدونا در حال کارگردانی فیلمی در مورد زندگی خودش است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.