تریلر و زمان پخش بخش دوم فصل 11 سریال The Walking Dead

10 October 2021 - 14:57
فصل 11 سریال The Walking Dead

شبکه ای‌ام‌سی اولین تریلر رسمی از بخش دوم فصل 11 سریال The Walking Dead منتشر کرده است.

شبکه ای‌ام‌سی اولین تریلر رسمی از بخش دوم فصل 11 سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را منتشر کرده است. این تریلر، نیم نگاهی از بخش دوم فصل یازده سریال را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این تریلر به معرفی کاراکتری جدید می‌پردازد و همچنین، زمان شروع پخش این بخش از فصل یازدهم سریال را مشخص می‌کند.

در این تریلر آشکار شد که پخش بخش دوم فصل 11 سریال مردگان متحرک از تاریخ 20 فوریه سال 2022 میلادی شروع خواهد شد. فصل یازدهم سریال، آخرین فصل از سریال مردگان متحرک خواهد بود و داستان آن را به پایان خواهد رساند.

بخش دوم فصل 11 سریال مردگان متحرک دارای هشت قسمت خواهد بود که آخرین قسمت‌های این سریال به شمار می‌رود. با این حال، به نظر می‌رسد که داستان‌های بسیار زیادی از دنیای مردگان متحرک باقی‌مانده است که باید بازگو شوند. تاکنون دو نسخه فرعی از سریال مردگان متحرک ساخته شده است.

این دو نسخه فرعی، سریال ترس از مردگان متحرک (Fear The Walking Dead) و مردگان متحرک: جهانی فراتر از آن (The Walking Dead: World Beyond) است. علاوه بر این، صحبت‌هایی نیز در مورد ساخت یک نسخه فرعی با بازی نورمن ریدوس (Norman Reedus) و ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) وجود دارد.

علاوه بر این سریال‌های در حال توسعه و ساخت، بنابر گزارش‌ها، چندین فیلم سینمایی بر اساس شخصیت ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) در حال توسعه است.

فصل پایانی سریال مردگان متحرک قرار بود تا در سال 2020 میلادی از شبکه ای‌ام‌سی پخش شود اما به دلیل گسترش ویروس کرونا، پخش آن با تاخیرهایی روبه‌رو شد و سرانجام، از تاریخ 22 آگوست سال 2021 شروع شد. از طریق این لینک می‌توانید این تریلر منتشر شده برای سریال مردگان متحرک را مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.