اولین تصویر تیموتی شالامی در فیلم Wonka منتشر شد

11 October 2021 - 15:33
تیموتی شالامت - فیلم Wonka

اولین تصویر رسمی از تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا در فیلم Wonka منتشر شده است.

در طی سال‌های مختلف، بازیگران بسیاری نقش ویلی وانکا را در دنیای سینما و تئاتر به تصویر کشیدند. از جمله این بازیگران نیز می‌توان به جین وایلدر (Gene Wilder) و جانی دپ (Johnny Depp) اشاره کرد. حال، بازیگر تازه‌ای برای ایفای نقش ویلی وانکا در فیلمی تازه به نام وانکا (Wonka) قدم پیش گذاشته است. از همین رو، اولین تصویر از این بازیگر در نسخه جوان‌تر کاراکتر ویلی وانکا منتشر شده است.

تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، جدیدترین بازیگری است که برای ایفای نقش ویلی وانکا در فیلم وانکا انتخاب شده است. این فیلم تازه، پیش‌درآمدی برای فیلمی به همین نام است. تیموتی شالامی تصویری از خودش در نقش ویلی وانکا منتشر کرده است که در پشت صحنه فیلم‌برداری این فیلم است. او در این تصویر در کنار یک دوربین فیلم‌برداری قرار دارد و یک کراوات، کت مخملی و کلاه مخصوص و مشهور ویلی وانکا را پوشیده است.

به نظر می‌رسد که لباس‌های تیموتی شالامی به جای شباهت به فیلم ویلی وانکا و کارخانه شکلات سازی (Willy Wonka and the Chocolate Factory) محصول سال 1971 میلادی، بیشتر شبیه به فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی (Charlie and the Chocolate Factory) محصول سال 2015 به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton) است.

Wonka
اضافه شدن بازیگرانی جدیدی به فیلم موزیکال و فانتزی Wonka

فیلم وانکا قرار است به عنوان یک پیش‌درآمد و همچنین یک بازسازی برای مجموعه فیلم‌های ویلی وانکا و کارخانه شکلات سازی باشد. این تصویر تیموتی شالامی همچنین همراه با اضافه شدن سه بازیگر تازه به این فیلم در آستانه شروع فیلم‌برداری و تولید بوده است. روان اتکینسون (Rowan Atkinson)، سالی هاوکینز (Sally Hawkins) و اولیویا کولمن (Olivia Colman) جدیدترین بازیگرانی هستند که به این اثر پیوستند.

فیلم وانکا قرار است داستان زندگی ویلی وانکا قبل از باز شدن کارخانه شکلات سازی را بازگو کند. دیگر بازیگرانی که قبلا حضورشان در این فیلم تایید شده نیز شامل کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key)، تام دیویس (Tom Davis)، سایمون فارنابی (Simon Farnaby)، کوبنا هولدبروک اسمیت (Kobna Holdbrook-Smith)، متیو برایتون (Mathew Baynton)، جیم کارتر (Jim Carter) و ریج فولچر (Rich Fulcher) است.

کارگردانی فیلم وانکا در دستان پاول کینگ (Paul King) است که تجربه زیادی در زمینه ساخت چنین فیلم‌هایی دارد. او به همراه سایمون فارنابی فیلم‌نامه فیلم را قلم زدند. فیلم وانکا قرار است در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی بر روی پرده سینماها به اکران در بیاید. در زیر می‌توانید تصویر منتشر شده را مشاهده کنید.

تیموتی شالامت - فیلم Wonka

منبع: کولایدر

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.