دنیل کریگ می‌گوید فیلم Knives Out 2 با فیلم اصلی متفاوت است

11 October 2021 - 15:54
دنیل کریگ - فیلم Knives Out 2

دنیل کریگ در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشته که فیلم Knives Out 2 با فیلم اصلی بسیار متفاوت است.

دنیل کریگ (Daniel Craig) که جدیدترین فیلم جیمز باند او به نام زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) به تازگی بر روی پرده سینماها به اکران در آمده است، در جدیدترین اظهارات خود گفته است که فیلم چاقوکشی 2 (Knives Out 2) به کارگردانی ریان جانسون (Rian Johnson) با فیلم اصلی محصول سال 2019 بسیار متفاوت خواهد بود.

ریان جانسون از سال 2005 در حال نوشتن فیلم‌نامه فیلم اصلی چاقوکشی بوده است اما به دلیل مشغولیتش در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، قادر نبود تا این فیلم‌نامه را تا سال 2017 کامل کند. فیلم چاقوکشی در سال 2019 بر روی پرده سینماها اکران شد و توانست به فروش جهانی بیش از 311 میلیون دلار دست پیدا کند.

این فیلم اسرارآمیز و جنایی، با بازی دنیل کریگ در نقش یک کاراگاه خصوصی بسیار ماهر به نام بنویت بلانک است. این فیلم توانست تا مورد توجه منتقدان و همچنین بینندگان قرار بگیرد. در اوایل سال جاری میلادی، کمپانی نتفلیکس حقوق ساخت و پخش دو دنباله برای این فیلم را با قراردادی به ارزش 400 میلیون دلار بدست آورد.

با اینکه هنوز عنوان رسمی فیلم چاقوکشی 2 اعلام نشده است اما فیلمبرداری آن در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به اتمام رسیده است. دنیل کریگ برای آخرین بار در نقش جیمز باند در فیلم زمانی برای مردن نیست حضور پیدا کرده است و حال، به دنبال آن است تا در نقش‌های دیگری همچون این کاراگاه برجسته به نقش‌آفرینی بپردازد.

دنیل کریگ با تایید کردن به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم چاقوکشی 2، اظهار داشته که این فیلم نسبت به فیلم اول بسیار متفاوت خواهد بود. او در ادامه افزود:

من بسیار خوش شانس هستم که ریان جانسون را در زندگی خودم دارم. او نویسنده بسیار قهاری است. وقتی فیلم‌نامه فیلم به دستم رسید، اصلا باور نمی‌کردم که او می‌خواهد تا من این نقش را بازی کنم. ما به تازگی فیلمبرداری فیلم دوم را به پایان رساندیم.

فیلمبرداری فیلم دوم در سیبری به پایان رسید. نمی‌خواهم بگویم که فیلم دوم بهتر است چراکه باید صبر کرد و دید. اما این فیلم نسبت به فیلم اول بسیار متفاوت خواهد بود و این، مسئله شگفت‌انگیزی است. فیلم دوم چاقوکشی، همچنان یک فیلم رازآلود از کاراگاه بنویت بلانک است اما فیلمی بسیار متفاوت خواهد بود و من برای آن بسیار هیجان‌زده هستم.

از جمله دیگری بازیگرانی که قرار است در فیلم چاقوکشی 2 حضور داشته باشند می‌توان به دیو باتیستا (Dave Bautista)، ادوارد نورتون (Edward Norton)، کیت هادسون (Kate Hudson)، ایتان هاوک (Ethan Hawke)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، کاترین هان (Kathryn Hahn) و مدلین کلاین (Madelyn Cline) اشاره کرد.

هنوز تاریخ پخش رسمی برای فیلم چاقوکشی 2 مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال 2022 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.