پوستر IMAX فیلم Eternals منتشر شد

12 October 2021 - 09:29
Eternals

کمپانی IMAX به‌تازگی با انتشار پستی جدید در شبکه اجتماعی توییتر، از پوستر جدید فیلم «جاودانگان» رونمایی کرده‌ است.

این فیلم، جدیدترین پروژه‌ی برنامه‌ریزی شده برای پخش از دنیای سینمایی مارول می‌باشد که قرار است در ماه نوامبر امسال، به صورت انحصاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

کلیپ‌ها و تصاویری که تا به حال کمپانی مارول از این فیلم منتشر کرده، وعده‌ داستانی پرخرج و عظیم را از این پروژه داده‌اند، بنابراین به نظر می‌رسد که این فیلم، عنوانی بسیار ایده‌آل برای پخش در سینماها باشد.

پوستر جدید منتشر شده برای فیلم Eternals، به جای ابرقهرمانان اصلی حاضر در آن، تمرکز خود را بیشتر بر روی کلمه‌ی IMAX قرار داده که کاملاً منطقی به نظر می‌رسد چرا که هدف اصلی این پوستر، تبلیغ این فیلم برای سینماهای IMAX می‌باشد.

داستان این فیلم بر روی نژادی فناناپذیر و خلق شده‌ توسط سلستیال‌ها (سلستیال‌ها مخلوقاتی انسان‌نما و بزرگ، فوق‌العاده قدرتمند و از کهن‌ترین نژادهای فضایی در جهان مارول به ‌شمار می‌روند) با نام اترنالز، تمرکز دارد که به صورت مخفیانه، به مدت هزاران سال در کره زمین زندگی کرده‌اند و در این حین قسم خورده‌اند که در کار انسان‌ها دخالت نکنند ولی اکنون با ظهور دشمن دیرینه‌شان با نام منحرفین (Deviants)، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که از انسان‌ها دفاع کرده و جلوی کشتار این گروه را بگیرند.

طبیعتاً پس از اتفاقات رخ داده در فیلم Avengers: Endgame و سپس ظاهر شدن گروهی مخوف با نام منحرفین، کره زمین به شدت احتیاج به ابرقهرمانانی تازه و قدرتمند داشته تا بتوانند این گروه را شکست داده و انسان‌ها را از سرنوشت شومی که در انتظارشان است، نجات دهند.

وظیفه کارگردانی این فیلم را تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان برنده جایزه اسکار با نام کلویی ژائو (Chloé Zhao) بر عهده داشته است.

بازیگران بسیار بزرگ و مطرحی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، جما چان (Gemma Chan)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، ستاره های سریال Game of Thrones با نام‌های ریچارد مدن (Richard Madden) و کیت هرینگتون (Kit Harington)، لیا مک‌هیو (Lia McHugh)، لورن ریدلاف (Lauren Ridloff)، بری کیوگن (Barry Keoghan)، دان لی (Don Lee)، هریش پاتل (Harish Patel) و سلما هایک (Salma Hayek) اشاره کرد.

به غیر از جما چان، تا به حال هیچ‌کدام از این بازیگر‌ها در دنیایی سینمایی مارول دیده نشده‌اند و فیلم Eternals، اولین پروژه‌ای خواهد بود که آن‌ها قرار است به واسطه‌ی آن، به دنیای سینمایی مارول معرفی شوند.

از کار‌های قبلی جما چان در دنیای سینمایی مارول، می‌توان به نقش‌آفرینی این بازیگر در نقش کاراکتری با نام مین اروا در فیلم Captain Marvel اشاره کرد. نقش او در فیلم Eternals قرار است نقشی کاملاً جدید و متفاوت باشد.

فیلم ابرقهرمانی Eternals، بیست و ششمین فیلم بلند از دنیای سینمایی مارول خواهد بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ آبان ماه امسال (۵ نوامبر ۲۰۲۱)، به صورت انحصاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

پوستر IMAX منتشر شده برای این فیلم را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

Eternals

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.