تریلر نهایی فیلم Last Night in Soho

12 October 2021 - 10:58
فیلم Last Night in Soho

کمپانی یونیورسال پیکچرز تریلر نهایی فیلم Last Night in Soho را منتشر کرده است.

کمپانی یونیورسال پیکچرز قبل از اکران فیلم دیشب در سوهو (Last Night in Soho) بر روی پرده سینماها در پایان ماه جاری میلادی، تریلر نهایی را برای این فیلم منتشر کرده است. فیلم دیشب در سوهو به کارگردانی ادگار رایت (Edgar Wright) است.

فیلم دیشب در سوهو با بازی توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie) و آنا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) است. داستان و موضوع فیلم دیشب در سوهو به شدت مخفی نگه داشته شده و این تریلر‌ها به بیننده کمک می‌کند تا نیم نگاهی به درون این فیلم هیجانی و ترسناک داشته باشند.

این تریلر تازه منتشر شده، یک دختر جوان به نام الوییز را نشان می‌دهد که خیال می‌کند یک خواننده دهه 60 میلادی به نام سندی است. در ابتدا، رویاهای الوییز به او این اجازه را می‌دهند تا یک زندگی لوکس و پر از زرق و برق را تجربه کند. اما الوییز به زودی متوجه می‌شود که در حال تجربه کردن زندگی سندی است و این خواننده قرار است به زودی بمیرد. حال، الوییز باید راهی برای متوقف کردن مرگ سندی پیدا کند؛ مرگی که ممکن است مرگ خود او نیز باشد چراکه او از طریق رویاهایش به درون این زندگی نیز سفر کرده است.

فیلم‌نامه فیلم دیشب در سوهو را کریستی ویلسون کایرنز (Krysty Wilson-Cairns) به همراه ادگار رایت قلم زده است. ادگار رایت وظیفه کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. دیگر بازیگران فیلم نیز شامل مت اسمیت (Matt Smith) و بازیگر فقید دایانا ریگ (Diana Rigg) است.

فیلم دیشب در سوهو در چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش در آمده بود. واکنش‌های اولیه نسبت به این فیلم به شدت بر روی پیچش‌های داستان آن تاکید کردند. با چنین پیچیدگی داستان و سبک منحصر به فرد کارگردانی ادگار رایت، می‌توان یک تجربه سینمایی بی‌سابقه را داشت.

فیلم دیشب در سوهو به دنبال تاخیرهای مکرر، قرار است سرانجام در تاریخ 29 اکتبر سال جاری میلادی بر روی پرده سینماها اکران شود. تریلر فیلم را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.