تصاویری از پشت صحنه فیلم The Expendables 4 منتشر شد

13 October 2021 - 10:23
The Expendables 4

سیلوستر استالونه اخیراً با انتشار پستی جدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصاویری را از پشت صحنه ساخت فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» منتشر کرده است.

فیلم The Expendables 4 که اکنون در مرحله‌ی فیلم‌برداری قرار دارد، قرار است در زمانی در سال ۲۰۲۲، در سینماها منتشر شود.

تاریخ پخش قسمت قبلی این فرنچایز اکشن‌محور، به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد و خبر ساخت قسمت چهارم این فرنچایز را نیز وب‌سایت هالیوود ریپورتر، در ماه اوت امسال (مرداد ماه) منتشر کرده است.

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) قرار است در این فیلم درست مانند قسمت‌های قبلی این فرنچایز، بار دیگر در نقش کاراکتری با نام بارنی راس به ایفای نقش بپردازد.

تصاویر منتشر شده توسط سیلوستر استالونه از پشت صحنه ساخت این فیلم، تنها شامل سه تصویر می‌باشد. در تصویر اول می‌توان این بازیگر را در حالی که سیگاری بر لب خود دارد، سوار بر یک موتور مشاهده کرد که نشان می‌دهد قسمت چهارم این فرنچایز نیز مانند قسمت‌های قبلی‌اش، پر از صحنه‌های اکشن خواهد بود.

در دیگر تصاویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم نیز، می‌توان سیلوستر استالونه را در کنار دو بازیگر دیگر این فرنچایز با نام‌های دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) و جیسون استاتهام (Jason Statham) مشاهده کرد.

وب‌سایت هالیوود ریپورتر در گزارش قبلی خود درباره این فیلم گفته است که کاراکتر جیسون استاتهام در این فیلم با نام لی کریسمس، نقش قهرمان اصلی حاضر در قسمت چهارم این فرنچایز را بر عهده خواهد داشت.

علاوه بر این، در این گزارش اشاره شده که بازیگر تازه‌وارد این فرنچایز یعنی مگان فاکس (Megan Fox) نیز، قرار است در نقش یکی دیگر از کاراکترهای اصلی این فیلم، در کنار جیسون استاتهام به ایفای نقش بپردازد.

به غیر از سیلوستر استالونه، دولف لاندگرن و جیسون استاتهام، از دیگر بازیگران قبلی این فرنچایز که قرار است در قسمت جدید آن به ایفای نقش بپردازند می‌توان به رندی کوچار (Randy Couture) اشاره کرد.

از بازیگران جدید حاضر در این فیلم نیز می‌توان تونی جا (Tony Jaa)، کورتیس جیمز جکسون (Curtis James Jackson) ملقب به فیفتی سنت و اندی گارسیا (Andy Garcia) را نام برد.

از قرار معلوم اندی گارسیا قرار است در این فیلم، در نقش مأموری از سازمان CIA که بر مأموریت‌های گروه Expendables نظارت دارد، ظاهر شود.

قسمت اول این فرنچایز موفق شده بود که فروشی بیش از ۲۷۴ میلیون دلار را در سراسر جهان تجربه کند. کار کارگردانی قسمت اول فرنچایز The Expendables را خود سیلوستر استالونه انجام داده است.

میزان فروش قسمت دوم این فرنچایز نیز با پیشی گرفتن از قسمت قبلی آن، به رقم ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است. وظیفه کارگردانی قسمت دوم این فرنچایز را، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی بریتانیایی با نام سایمون وست (Simon West) بر عهده داشته است.

متأسفانه علی‌رغم عملکرد بسیار خوب دو قسمت قبلی این فرنچایز در باکس آفیس، قسمت سوم آن نتوانسته بود که موفقیت دو قسمت قبلی‌اش را تکرار کند و تنها موفق شده بود که فروشی به مبلغ ۲۱۴ میلیون دلار (با بودجه ساخت ۱۰۰ میلیون دلاری) را در باکس آفیس جهانی تجربه کند. وظیفه هدایت قسمت سوم این فرنچایز، بر عهده پاتریک هیوز (Patrick Hughes) بوده است.

فیلم The Expendables 4 قرار است توسط کارگردان، تدوین‌گر و بدل‌کار آمریکایی با نام اسکات وا (Scott Waugh) کارگردانی شود.

از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم اکشن Need for Speed در سال ۲۰۱۴ و فیلم Act of Valor در سال ۲۰۱۲ اشاره کرد. کار نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را نیز فیلم‌نامه‌نویسی با نام اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) بر عهده داشته است.

هنوز تاریخی برای پخش قسمت چهارم این فرنچایز در سینماها اعلام نشده است.

با این حال، تصاویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت این فیلم را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.