تریلر رسمی فیلم Home Sweet Home Alone منتشر شد

13 October 2021 - 10:44
Home Sweet Home Alone

کمپانی دیزنی به‌تازگی از تریلر فیلم Home Sweet Home Alone که بازسازی از سری فیلم‌های بسیار محبوب «تنها در خانه» می‌باشد، رونمایی کرده است.

علاوه بر انتشار تریلر رسمی این فیلم، تصاویر جدیدی نیز از آن منتشر شده که در آن‌ها می‌توان نگاه دقیق‌تری را به کاراکتر مکس مرسر، در این فیلم انداخت.

وظیفه هدایت این پروژه را فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان بریتانیایی با نام دن مازر (Dan Mazer) بر عهده داشته است.

فیلم کمدی Home Sweet Home Alone، داستان خانواده‌ای با نام مرسر را روایت می‌کند که در حین آماده شدن برای رفتن به تعطیلات کریسمس، پسر خود با نام مکس را در خانه جا می‌گذارند. این فیلم قرار است در ماه نوامبر امسال، به صورت انحصاری در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس منتشر شود.

کاراکتر اصلی این فیلم برخلاف قسمت‌های قبلی این فرنچایز، پسری ۱۰ ساله با نام مکس مرسر می‌باشد. نقش این کاراکتر را در این فیلم، بازیگری با نام آرچی یتس (Archie Yates) ایفا کرده است. از کارهای قبلی این بازیگر، می‌توان به نقش‌آفرینی او در فیلم تحسین شده‌ی Jojo Rabbit در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد.

درست مانند سری فیلم‌های Home Alone، کاراکتر مکس نیز باید در این فیلم راهی را پیدا کند تا از خانه‌ی خود در مقابل دو سارق، دفاع کند. او دو دزد قصد دارند که ارثیه‌ی گران‌قیمت خانواده مرسر را به سرقت ببرند و کاراکتر مکس نیز باید نقشه‌ی آن‌ها را خراب کند.

در تریلر منتشر شده از فیلم Home Sweet Home Alone، اشاره‌ای کوتاهی به قسمت اول فیلم Home Alone نیز شده است. با رسیدن پلیس به محل سکونت خانواده مرسر، می‌توان نگاهی به نام خانوادگی یکی از پلیس‌ها انداخت که در آن، نام مک‌کالستر (نام خانوادگی کاراکتر اصلی حاضر در سری فیلم‌های تنها در خانه) به چشم می‌خورد.

به غیر از آرچی یتس، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به الی کمپر (Ellie Kemper) در نقش کاراکتری با نام پم، راب دلینی (Rob Delaney) در نقش جف، تیموتی سیمونز (Timothy Simons) در نقش هانتر، الی ماکی (Ally Maki) در نقش می، پیت هولمز (Pete Holmes) در نقش بلیک، کینن تامسون (Kenan Thompson) در نقش گوین، اشلینگ بیا (Aisling Bea) در نقش کارول و در نهایت کریس پارنل (Chris Parnell) در نقش عمو استو اشاره کرد.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این فیلم را مایکی دی (Mikey Day) و استریتر سیدل (Streeter Seidell) با همکاری یکدیگر بر عهده داشته‌اند. آن‌ها فیلم‌نامه‌ی این فیلم را براساس داستانی خلق شده توسط جان هیوز (John Hughes) به قلم درآورده‌اند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه را هاچ پارکر (Hutch Parker)، دن ویلسون (Dan Wilson) و جرمایا ساموئلز (Jeremiah Samuels) تشکیل داده‌اند.

فیلم کمدی Home Sweet Home Alone قرار است در تاریخ ۲۱ آبان ماه سال جاری (۱۲ نوامبر ۲۰۲۱)، به صورت انحصاری در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس منتشر شود.

تریلر و تصاویر منتشر شده از این فیلم را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰ | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰
Home Sweet Home Alone
Home Sweet Home Alone
Home Sweet Home Alone

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.