سریال Squid Game پر بازدیدترین سریال نتفلیکس شد

13 October 2021 - 15:09
سریال بازی مرکب (Squid Game)

سرویس نتفلیکس اعلام کرده که سریال Squid Game پربازدیدترین سریال این سرویس شده است.

سریال بازی مرکب (Squid Game) در بیش از هشتاد کشور جهان در صدر فهرست سریال‌های سرویس نتفلیکس قرار گرفته است. این سریال سرویس نتفلیکس که محصول کره جنوبی است، توانسته تا در طی این مدت چهار هفته از شروع پخشش بر روی این سرویس، توجه 111 میلیون مخاطب را در سرتاسر جهان به خود جذب نماید.

در این سریال بسیار موفق و فراگیرشده، تعداد زیادی از افراد بدهکار و نیازمند پول در بازی‌های بچگانه به بازی مشغول می‌شوند. برنده تمام این بازی‌ها می‌تواند جایزه بزرگ آن را ببرد و بازیکن‌های بازنده نیز کشته خواهند شد.

سریال بازی مرکب که در طی یک ماه پخش خود بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس، به شدت در همه جا به خصوص در داخل شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است، توانست تا در صدر پربازدیدترین سریال نتفلیکس در بیش از هشتاد کشور قرار بگیرد. نتفلیکس در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر در این رابطه اظهار داشته است:

سریال بازی مرکب به بیش از 111 میلیون مخاطب و طرفدار دست یافته است. این، بزرگترین شروع پخش سریال‌های ما است.

سریال بریجرتون (Bridgerton) به هنگام شروع پخش خود در سرویس آنلاین نتفلیکس به 82 میلیون مخاطب دست یافته بود. البته باید توجه داشت که معیار داخلی کمپانی نتفلیکس این است که هر اکانتی که یک قسمت سریال را به مدت دو دقیقه مشاهده کند، جزو این آمار حساب می‌شود.

موفقیت سریال بازی مرکب، مطمئنا تاثیرات فرهنگی کشور کره جنوبی بر روی فرهنگ جهانی را بیشتر خواهد کرد. همانطور که این اتفاق با گروه موسیقی بی تی اس و فیلم برنده اسکار انگل (Parasite) رخ داده بود. سریال بازی مرکب همچنین جدیدترین موفقیت کمپانی نتفلیکس برای تولید یک سریال بین‌المللی و غیر انگلیسی زبان است.

به عنوان مثال، سریال فرانسوی زبان لوپین (Lupin)، در رده سوم پربازدیدترین سریال‌های کمپانی نتفلیکس قرار دارد. کمپانی نتفلیکس، سریال بازی مرکب را به دو صورت دوبله و با زیرنویس ارائه کرده تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب نماید.

در ماه فوریه سال جاری میلادی، این سرویس محبوب جهانی اعلام کرده بود که قرار است 500 میلیون دلار بر روی فیلم و سریال‌های تولید شده در کشور کره جنوبی سرمایه‌گذاری نماید.

منبع: گاردین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.