تمایل دنیل رادکلیف برای بازی مجدد در فیلم‌های دنیای هری پاتر

11 February 2017 - 22:37

طی چند سال گذشته دنیل رادکلیف فیلمنامه جالب و تاثیرگذاری را برای خود نوشته و در فیلم‌های مستقل خوبی مانند Swiss Army Man  یا The Woman in Black به جای پروژه‌های بزرگ و بر خلاف تصور بیشتر طرفداران، ایفای نقش می‌کند. صرف نظر از اینکه این بازیگر می‌خواهد بعداً چکار کند، رادکلیف به خاطر نقش فوق‌العاده‌اش در فیلم هری پاتر به شهرت رسید. بعد از بازی کردن در نقش این کاراکتر طی چند دهه، بازی او در قالب این شخصیت دوست داشتنی در سال ۲۰۱۱ در قسمت Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (هری پاتر و قدیس‌های کشنده: بخش ۲) به اتمام رسید. با سینماگیمفا همراه باشید.
از آن زمان به بعد، رادکلیف عینک‌هایش را برداشت و دیگر خبری از آن زخم روی چهره‌اش نبود. چند باری از او درباره بازگشتش به این فیلم پرسیده شد و حالا با انتشار فیلم جدیدی از پاتر تحت عنوان، Fantastic Beasts and Where to Find Them (حیوانات شگفت انگیز و محل زیستگاه آنها)، و پخش با وقفه‌ی Harry Potter and the Cursed Child (هری پاتر و بچه‌ی نفرین شده) در سال گذشته، این شایعات و صحبت‌ها دوباره قوت گرفته‌اند.

رادکلیف در مصاحبه اخیرش با روزنامه Good Morning Britain درباره عشق همیشگی‌اش به این فیلم و طرفدارانش صحبت کرد. اما وقتی از او درباره علاقه‌اش برای حضور مجدد در فیلم پاتر دیگری پرسیده شد، این‌گونه پاسخ داد:

 

هنوز نمی‌دانم. در این باره مطمئن نیستم. خیلی وقت از آن دوران گذشته، درسته؟ منظورم این است که هریکمی بزرگ‌تر شده است. واقعانمی دانم، فکر می‌کنم صحبت کردن در این باره خیلی فرضی به نظر می‌رسد. یعنی شما باید همه چیز را فقط در حد یک فرض بدانید. حتی اگر حضور من فقط یک فرضیه هم باشد، من باز به آن فکر خواهم کرد.

این کلمات و جملات دقیقاً چیزهایی هستند که بعد از اتمام این فیلم بارها از زبان دیگر بازیگران اصلی هم شنیده شده‌اند. تمامی ستاره‌های هری پاتر از ایده‌ی بازگشت به این فیلم با آغوش باز استقبال می‌کنند و البته این به کیفیت داستان جدید و زمان بندی آن نیز بستگی دارد. بدون شک، طرفداران این فیلم نیز منتظر برگشت رادکلیف و همین طور اما واتسون و رو پرت رونالد هستند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.