Avengers 3 شوکه‌کننده خواهد‌بود

12 February 2017 - 09:00

دنیای سینمایی مارول (MCU) با شروع کردن فاز سوم فیلم‌هایش رو به گسترش و پیشرفت است که با انتشار عنوان Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در سال گذشته، به اوج خود رسید. همچنین با انتشار  Doctor Strange «دکتر استرنج» و نسخه‌ی جدید مرد عنکبوتی، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» لیست سومین فاز آثارش را به طور موفقیت‌آمیزی گسترش‌داد. مارول همچنین با منتشر‌کردن فیلم‌های Black Panther «پلنگ سیاه» و Captain Marvel «کاپیتان مارول» که به ترتیب برای سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ زمانبندی شد‌ه‌اند آینده‌ی موفقی برای لیست فاز سوم آثار خود رقم‌زده‌است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

با این وجود این لیست فقط منحصر به معرفی کاراکتر‌های جدید نمی‌شود. نسخه‌های جدید عناوین The Guardians Of The Galaxy «نگهبانان کهکشان» و Ant-Man «مرد مورچه‌ای»  با ماجرا‌های جدید در این لیست حضوردارند. با این وجود، نقطه‌ی عطف این مجموعه، عنوان Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» محسوب‌می‌شود که رسما شروع به فیلم‌برداری شده‌است.

این نسخه‌ از انتقام‌جویان، محل ملاقات دوباره‌ی همه‌ی کاراکتر‌ها را فراهم‌ می‌سازد تا با دشمن‌ اصلیشان، Thanos «تانوس» رو به رو شوند. بر اساس توضیحات کارگردان این عنوان، Joe Russo «جو روسو» با در نظر گرفتن عناوین قبلی انتقام‌جویان، دو نسخه‌ی جدید، ” فیلم‌هایی خواهند بود که هیچ‌کس قبلا در سینما ندیده‌است.” اولین‌بار مارول در ۲۰۰۸ با انتشار Iron Man «مرد آهنی» فعالیت MCU را آغاز‌کرد و از سال ۲۰۱۰ با انتشار نسخه‌ی دوم مرد آهنین، سالانه آثار جدیدش را منتشر‌کرد.

لازم به ذکر است این مبارزه نهایی در فیلم جدید انتقام‌جویان از اولین نسخه‌ی فیلم برنامه‌ریزی شده‌بود، همانطور که حضور تانوس در هر نسخه‌ی از فیلم احساس می‌شد. پس از جدایی کاراکتر‌ها در نسخه‌ی جنگ داخلی “Civil War” و ماجرای الماس‌های بینهایت “Infinity Gems’ داستان فیلم در نسخه‌ی جنگ بی‌نهایت “Infinity War” به اوج خود خواهد‌رسید و گردآمدن ابر‌قهرمانان در کنار هم و مبارزه‌ی نهایی آنان با تانوس قطعا نقطه‌ی عطف کل عناوین انتقام‌جویان خواهد‌بود. بدون شک Infinity War از پدیده‌های تکرارنشدنی در دنیای سینمای کامیک خواهد‌بود.

فیلم The Avengers: Infinity War در ۴ مه سال ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد‌شد.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.