تصاویر جدیدی از سریال Defenders منتشر شد

12 February 2017 - 09:30

همکاری نتفلیکس با مارول با سریال Daredevil «بیباک» شروع شد و پس از آن هم با سریال‌های Jessica Jones «جسیکا جونز» و Luke Cage «لوک کیج» ادامه پیدا کرد. بعد پخش شدن اولین فصل از Iron Fist «مشت آهنین»، ما باید منتظر سریال Defenders «مدافعان» باشیم که در آن این قهرمان‌ها به دور هم جمع خواهند شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مت مرداک (Matt Murdock) با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox)، جسیکا جونر با بازی کریستن ریتر (Krysten Ritter)، لوک کیج با بازی مایک کالتر (Mike Colter) و دنی رند (Danny Rand) یا همان مشت آهنین با بازی فین جونز (Finn Jones) قرار است با همکاری هم با دشمنی جدید که خیابان‌های شهر نیویورک را تهدید می‌کند مقابله کنند. این دشمن جدید الکساندرا (Alexandra) با بازی سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) است. فیلمبرداری سریال مدافعان از اواخر سال ۲۰۱۶ آغاز شده است و از آن موقع تصاویر مختلفی از سریال منتشر شده است که تیم بندی‌های مختلفی از این قرمانان را نشان داده است.

این تصاویر تصاویر استیو استنز (Steve Sands) گرفته شده است و جسیکا جونر، لوک کیج و وت مرداک را نشان می‌دهد. در این تصاویر مت لباس مخصوص خودش را بر تن ندارد و هر سه سوار مترو هستند پس می‌شود گفت که آن‌ها آماده‌ی مبارزه کردن نیستند.

اعلاوه بر این چهار شخیصت اصلی، چندین شخصیت مکمل نیز در سریال مدافعان حضور دارند؛ الکترا (Elektra) با بازی الودی یونگ (Élodie Yung)، کارن پیج (Karen Page) با بازی دبورا آن ول (Deborah Ann Woll) از نیز سریال دردویل نیز در مدافعان نیز حضور دارند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.