فصل دوم Stranger Things از پروتکل‌های امنیتی Game of Thrones استفاده می‌کند

12 February 2017 - 14:00

در تابستان سال گذشته وقتی سریال Stranger Things بر روی شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد، هیاهوی زیادی اینترنت را فرا گرفت. سریالی درباره‌ی شهری کوچک به نام هاوکینز (Hawkins) در ایالت ایندیانا است که رازهای زیادی دارد. وقتی پسر بچه‌ای به نام ویل بایرز (Will Byers) گم می‌شود دوستانش تصمیم می‌گیرند او را پیدا کنند در پی اینکار این افراد بعد خطرناک دیگری را پیدا می‌کنند. این سریال توانست به سرعت به یکی از بهترین کارهای نتفلیکس تبدیل شود. بعد از گذشت هفته‌ها نتفلیکس فصل دوم Stranger Things را تایید کرد و قرار است فصل دوم در هالووین امسال پخش شود. پس از تایید این موضوع شایعات بسیاری پیرامون فصل دوم شکل گرفته است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تهیه کننده‌های سریال نگران درز کردن اطلاعات حیاتی داستان هستند و به همین خاطر درباره‌ی اطلاعاتی که از سریال منتشر می‌کنند وسواس خاصی دارند و برای عملکرد بهتر در این مورد برای مشورت، به سراغ کسانی رفتند که در این زمینه خیلی خوب عمل می‌کنند. در مصاحبه‌ای که تهیه کننده‌ی اجرایی سریال Stranger Things، شاون لوی (Shawn Levy)، با سایت Entertainment Weekly داشته است بیان کرد که برای یادگرفتن پروتکل‌های امنیتی مناسب با تهیه کنندگان سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» صحبت کرده است.

من برای فصل قبل هیچ پروتکل‌ امنیتی نداشتیم، ولی برای این فصل پروتکل‌های امنیتی زیادی داریم. من نمی‌توانم درباره‌ی آن‌ها صحبت کنم؛ چون در این صورت افرادی هستند که می‌توانند آن‌ها را کرک کنند. ما از تمامی نقاط در داستان و تمامی صفحات فیلمنامه محافظت می‌کنیم.

در هنگام ساختن فصل اول سریال Stranger Things تیم توسعه دهنده حریم خصوصی نسبی داشت؛ چون هیچ کس اطلاعات خاصی از سریال نداشت، ولی حالا  راس دافر (Ross Duffer)، یکی از سازنده‌های سریال، می‌گوید که او و تمامی بازیگران و تیم پشت دوربین مجبور هستند تمامی کارهای خود را مخفیانه انجام دهند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.