خلاصه‌ای از داستان Kong: Skull Island منتشر شد

12 February 2017 - 18:00

وقتی کمپانی برادران وانر خبر ساخته شدن فیلم Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» را اعالم کرد بسیاری از طرفدارن تعجب کردند؛ به خاطر این که در سال ۲۰۰۵  افسانه کونگ توسط پیتر جکسون (Peter Jackson) بازسازی شده بود. فیلمی که پیتر جکسون ساخته بیشتر به فیلم اصلی که در سال ۱۹۳۳ اکران شده بود وفادار بود، ولی به نظر می‌رسد که  Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» بیشتر به ریبوتی که در سال ۱۹۷۶ ساخته شده است وفادار باشد. یکی از اهداف این فیلم این است که کونگ را به اندازه‌ای بزرگ نشان دهد که بتواند در فیلمی دیگر در کنار گودزیلا قرار گیرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر و لجنری پیکجر (Legendary Pictures) خلاصه‌ای از داستان Kong: Skull Island «کنگ: جزیره جمجمه» منتشر کرده‌اند که خیلی تلاش می‌کند تا جزئیات داستان را لو ندهد.

در سال ۱۹۷۳ جزیره‌ای شگفت انگیز در جهان وجود دارد که می‌گویند هنوز کشف نشده است. مکانی که پر از رمز و راز، که در آن موجودی اسطوره‌ و افسانه‌ای زندگی می‌کند؛ نامعلوم و ناشناخته. سازمانی مخفی به نام  مونارک (Monarch ) پی می‌برد که این جزیره محل زندگیِ گونه‌هایی کشف نشده و تازه است. این سازمان مخفی گروهی را برای پی بردن به راز ای جزیره می‌فرستد و چزی که این گروه در جیزه پیدا می‌کند فراتر از هر چیزی است که آدمی تجربه کرده و یا دیده است؛ بهشتی عجیب برای شگفتی‌ها و ترس، جایی که گیاهان و جانوران با هم موجودات غیرزمینی به وجود آورده‌اند.

گروهی در تلاش هستند تا از این جزیره فرار کنند و گروهی دیگر  به کونگ اعلام جنگ می‌کنند؛ ما فهمیده‌ایم که این پستانداران بزرگ بر سر قلمرو با هم جنگ دارند که در راس آن یک شکارچی وجود دارد که مسئول از بردن خویشاوندان خود است. کونگ به دنبال انتقام است و خشم طبیعت در وجودش قرار دارد و برای رسیدن به جایگاهی ک استحقاقش را دارد تلاش می‌کند و می‌خواهد به عنوان قوی ترین موجود جزیره به پادشاه آن‌ها تبدیل شود.

جالب است که با حضور داشتن بازیگرانی مثل تام هیدلستون (Tom Hiddleston) و بری لارسون (Brie Larson) این خلاصه داستان بر روی کونگ تمرکز داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.