تعداد تماشاگران قسمت آغازین سریال The Legion، بهتر از انتظارات

12 February 2017 - 21:00

در این چند سال اخیر حضور شخصیت‌های کمیک در سینما و تلویزیون به طرز قابل توجهی افزایش یافته‌است. سریال (Legion) آخرین سریال کمیک بوکی است که اخیرا پخش آن از شبکه FX آغاز شده است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

لژیون یکی از کاراکترهای ناشناخته دنیای مردان اکس هست که قرار است داستان آن‌را در سریال دنبال کنیم. نوآ هاولی (Noah Hawley) که سریال جنایی فارگو (Fargo) را در کارنامه دارد، در فاصله زمانی بین فصل دوم و سوم فارگو مشغول نوشتن سریال لژیون شد. پس از پخش قسمت اول سریال، به جرات می‌توان گفت که این سریال عنوان بهترین سریال ابرقهرمانانه مارول را در تلویزیون تا کنون به دست آورده‌است و اگر تاحالا به تماشای سریال‌های سر و شکل دار و بزرگسالانه FX مانند آقای ربات (Mr. Robot)  ننشسته‌اید، بهتر است از همین الان با سریال لژیون شروع کنید.

چیزی که از این کاراکتر ما را به خود جذب می‌کند، ناشناخته بودن آن در مقایسه با دیگر شخصیت‌های مارول است. اگر تا حالا سوپر کاراکتر‌هایی مانند مرد عنکبوتی و هالک و دیگر شخصیت‌های مارول اجازه خودنمایی برای دیگر کاراکترهای فرعی نمی‌دادند حالا وقت آن است که وقت بیشتری را  به کند و کاو این گونه شخصیت‌ها  اختصاص دهیم.

قسمت اول لژیون ۱٫۶ میلیون بیننده داشت که ۸۰۰۰۰۰ نفر از آن‌ها در رده سنی ۱۸ تا ۴۹ سال بودند. اولین قسمت سریال که با اقبال خوب منتقدان (۹۳% از راتن تومیتو) همراه بود در جذب مخاطب هم موفق عمل کرد و توانست امتیاز ۹٫۶ را از وبسایت IMDB به دست آورد. فیلم قطعا از نظر تعداد بینندگان با توجه به اینکه حتی در این شمارش تماشاگران DVR) Digital Video Recorder) حساب نشده‌اند نسبت به سریال‌های ابرقهرمانی شبکه CW  کم می‌آورد. اما با این حال به نظر می‌رسد برخلاف تبلیغات منفی، سریال تعداد تماشاگران قابل قبولی داشته باشد. به هرحال برای سریالی که بیشتر از اینکه بخواهد با اکشن بی‌منطق بیینده را جذب کند و می‌خواهد از المان‌ها و جذابیت‌های روانشناسانه کاراکتر اصلی استفاده کند، این تعداد بیننده قابل قبول است.

منبع : SCREEN RANT

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • master_hate says:

    واقعا یک شوک جدید بود برای من…
    واقعا سریال عالی هست از دستش ندین