مایکل داگلاس در قسمت دوم «مرد مورچه‌ای» حضور خواهد داشت

12 February 2017 - 23:00

هیچ شکی وجود ندارد که فیلم Ant-Man «مرد مورچه‌ای» یکی از موفقیت‌های غیرقابل انتظار استودیوی فیلم‌سازی مارول است. عملکرد موفقیت‌آمیز این فیلم در گیشه و همچنین نزد منتقدان، مارول را مجاب کرد تا ساخت قسمت دوم آن را در برنامه‌های خود قرار دهد. بنابراین انتظار می‌رود که سه بازیگر اصلی این فیلم، یعنی پُل راد (Paul Rudd)، اوانجلین لیلی (Evangeline Lily) و مایکل داگلاس (Michael Douglas) برای تکرار نقش‌های خود در قسمت دوم این فیلم که با نام Ant-Man & the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور» شناخته می‌گردد، بازگردند. حضور پُل راد در نقش «مرد مورچه‌ای» قطعی است؛ پیش‌بینی می‌شود که لیلی نیز برای ایفای نقش هوپ ون دین (Hope Van Dyne) بازگردد. اخیراً اما مطلع شدیم که حضور مایکل داگلاس نیز در این دنباله قطعی شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش از این نگرانی‌های در خصوص بازگشت مایکل داگلاس در نقش دکتر هانک پیم (Dr. Hank Pym) در فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبور» مطرح بود. بنابراین با اعلام رسمی بازگشت وی، این نگرانی‌ها خاتمه خواهد یافت. داگلاس در صفحه‌ی رسمیش در شبکه اجتماعی فیسبوک، ضمن خبر بازگشتش برای ایفای نقش «دکتر هانک پیم»، زمان آغاز تولید فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبور» را نیز مشخص کرد. گزارش‌های قبلی نشان از آغاز تولید فیلم مورد بحث از ماه ژوئن ۲۰۱۷ می‌داد، اما داگلاس اعلام کرده که تولید دنباله‌ی «مرد مورچه‌ای» از ماه جولای آغاز خواهد شد.

پرسش دیگری که مطرح می‌شود این است که آیا دکتر هانک پیم در فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز حضور خواهد داشت و با تانوس (Thanos)، شخصیت شرور این فیلم، مبارزه خواهد کرد یا خیر؛ برای مشخص شدن این مورد باید منتظر ماند. داگلاس پیش از این از تمایلش به همکاری با بازیگر نقش Hawkeye، یعنی جرمی رِنر (Jeremy Renner) در فیلم‌های آینده‌ی «مرد مورچه‌ای» پرده برداشته بود. شخصیت «زنبور» نیز گفته شده که تا قسمت چهارم سری «انتقامجویان» نشان داده نخواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.