احتمال حضور یکی از هنرپیشگان Westworld در فیلم «هان سولو»

12 February 2017 - 23:59

تولید فیلم Han Solo «هان سولو» از اواخر ماه گذشته میلادی در انگلستان آغاز شد؛ پس طبیعی است که هر از گاهی شاهد خبر جدیدی از آن باشیم. اخبار جدید حکایت از پیوستن تاندی نیوتون (Thandie Newton)، ستاره‌ی سریال Westworld «جهان غرب»، به ماجراجویی‌های این قاچاقچی جوان (هان سولو) دارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

وب‌سایت Variety گزارشی منتشر کرده است که با توجه به آن، تاندی نیوتون در حال رایزنی با تهیه کنندگان فیلم «هان سولو» برای پیوستن به آن است؛ اگرچه به نقشی که وی قرار است در آن بازی کند هیچ اشاره‌ای نشده است.

آگوست سال گذشته‌ی میلادی، مطلع شدیم که سازندگان این فیلم در پی بازیگر زنی رنگین پوست است؛ گفته می‌شود شخص مورد نظر قرار است نقش سانا استاروس (Sana Starros) را که در کمیک‌های «جنگ ستارگان» از مارول حضور دارد، را بازی کند. چندی پیش نیز گزارش شد که سه شخص تسا تامسون (Tessa Thompson)، نائومی اسکات (Naomi Scott) و زو کراویتز (Zoe Kravitz) برای این نقش تست داده‌اند. با این حال تادی نیوتون از سه شخص اشاره شده مسن‌تر است و احتمالاً وی عهده‌دار نقش استاروس نخواهد بود.

تاندی نیوتون بیشتر به خاطر بازی در سریال موفق «جهان غرب» شهره است؛ وی در این سریال در نقش ماوی میلای (Maeve Millay) بازی می‌کند. وی در فیلم‌های Mission: Impossible II «ماموریت غیرممکن ۲»، The Pursuit of Happyness «به دنبال خوشبختی»، «۲۰۱۲» و Crash «تصادف» نیز حضور داشته است. نیوتون به خاطر بازی در فیلم «تصادف» توانست جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل را از جوایز بفتا بدست آورد.

اگرچه هنوز جزئیات داستانی فیلم «هان سولو» در دسترس نیست اما گفته می‌شود که داستان این فیلم قبل از فیلم Star Wars: A New Hope «جنگ ستارگان: امیدی تازه» اتفاق خواهد افتاد و دوران جوانی هان سولو، این قاچاقچی محبوب، را به تصویر خواهد کشید. آلدن اهرنرایش (Alden Ehrenreich) ایفاگر نقش جوانی هان سولو خواهد بود. از جمله دیگر هنرپیشگان حاضر در این فیلم می‌توان به دونالد گراور (Donald Glover)، وودی هارلسن (Woody Harrelson) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) اشاره کرد. اکران گسترده‌ی فیلم «هان سولو» از روز (۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.