پایان فصل هفتم The Walking Dead جاه طلبانه است

13 February 2017 - 17:00

فصل هفتم سریال محبوب The Walking Dead «مردگان متحرک» بین طرفداران تفرقه زیادی انداخته است، البته این موضوع برای سایر فصل‌ها هم کم و بیش رخ داده بود، ولی فصل هفتم با معرفی نیگان (Negan) که با چوب بیس بال خودش سر دو نفر از همراهان ریک (Rick) را له کرد؛ شروع شد که تاثیر زیادی بر روی کاهش تعداد بینندگان سریال داشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی دیگر از دلایل تفرقه میان طرفداران و کاهش بیننده، پخش شدن گروه ریک بود. ریک و میشون (Michonne) به همراه بیشتر گروه در الکساندریا (alexandria) هستند. کارول (Carol) و مورگان (Morgan) در نزدیکی قلمروی ازیکیل (Ezekiel)  زندگی می‌کنند. داریل (Daryl) توسط نیگان زندانی شده است، مگی و ساشا نیز در هیلتاپ (Hilltop) حضور دارند؛ اما چندی پیش نورمن ریدس (Norman Reedus) این قول را داد که در بخش دوم فصل، تمامی گروه دور هم جمع خواهند شد.

تقریباً مشخص شده است که بخش دوم فصل هفت به مبارزه‌ی نیروهای جمع شده‌ی الکساندریا ، هیلتاپ و افراد ازیکیل با ناجیان (Saviors) اختصاص دارد. در مصاحبه‌ای راس مارکوئند (Ross Marquand) با ComicBook داشت بیان کرد که پایان فصل هفتم جاه طلبانه‌ترین قسمت تمامی سریال محسوب می‌شود.

خدای من، دیوانه کننده بود. قسمت آخر جاه طلبانه‌ترین قسمتی بوده است که من تابه حال در آن حضور داشته‌ام. من فکر می‌کنم که گرگ نیکترو (Greg Nicotero) بهتر است در این باره حرف بزند، ولی من فکر می‌کنم که این قسمت بزرگترین و  جاه طلبانه‌ترین قسمتی بود من در آن نقش داشتم. این تجربه دیوانه کننده و عالی بود.

اگر پایان فصل هفتم همان طور باشد که همه انتظارش را دارند باشد، یعنی جنگی بزرگ بین گروه نیک و نیگان، تیم توسعه باید موانع زیادی را برای راضی کردن میلیون‌ها طرفدار پشت سر بگذارد. به هر حال هدف از خلق شخصیتی مثل نیگان این است که کشته شدنش به دست شخصیت اصلی داستان لذت بخش تر باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.