چرا فصل یازدهم The Big Bang Theory را باید بیش از هر زمان دیگری دوست داشته باشیم

13 February 2017 - 17:30

با توجه به اخبار رسیده از CBS مذاکرات مجدد با بازیگران سریال کمدی تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) آغاز شده‌است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

مذاکرات مجدد با بازیگران سریال برای فصل ۱۱ و  تاخیر چند روزه در اعلام نتیجه مذاکرات طرفداران این سریال کمدی را تا حدی نگران کرده‌ بود، اما به لطف کامنت‌های مثبت جیم پارسون (Jim Parsons) در توئیتر، تا حدی این نگرانی برطرف شده‌است.با توجه به نقطه نظر مثبت منتقدان و تعداد بالای تماشاگران به احتمال ۹۹ درصد شاهد فصل یازدهم تئوری بیگ بنگ از تلویزیون خواهیم بود و این نگرانی‌ها بیهوده است. جیم پارسون تنها کسی نبوده که از این نظرات مثبت بیان کرده باشد. در حدود ۱۰ ماه پیش بود که کلی کوک(Kaley Cuoco) و کونال نایار (Kunal Nayyar) در یک برنامه تلویزیونی از اشتیاق خود برای ادامه دادن سریال سخن گفتند. در ادامه بیان این نظرات مثبت گلن گلر (Glenn Geller) مدیر بخش سرگرمی شبکه CBS از امیدواری خود برای ادامه دادن این مجموعه و کار با این گروه دوست داشتنی سخن گفته بود. با این حال او این را هم گفته بود که  قراردادهای مالی همیشه یک مانع بزرگ در برابر ادامه سریال‌های تلویزیونی هست. به نطر می‌رسد تنها دلیل تاخیر در پایان مذاکرات برای فصل جدید دستمزد بالای بازیگران است. یادمان هست که ۵ بازیگر اصلی این سریال هرکدام برای هرقسمت از فصل دهم دستمزد۱میلیون دلاری دریافت کرده‌اند. این یعنی CBS  در فصل۱۰ ( ۱۵ قسمت از ۲۴ قسمت  پخش شده است) ۱۲۰ میلیون دلار فقط برای ۵ بازیگر اصلی خرج کرده‌است.

به هر حال هم اکنون زمانی است که باید بیگ بنگ تئوری را بیش از هرموقعی دوست داشته باشیم تا مسئولان شبکه کنسل کردن فصل ۱۱ را در برنامه قرار ندهند.

منبع : CINEMA BLEND

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.