تصویری هنری از میسی ویلیامز در نقش Wolfsbane منتشر شد

13 February 2017 - 23:00

در حالی که تنها چند هفته به آغاز اکران فیلم مورد انتظار Logan «لوگان» مانده است، استودیوی فیلم‌سازی فاکس قرن بیستم اخبار و اطلاعات بیشتری پیرامون فیلم‌هایی که در سال‌های آینده قرار است از سری مردان ایکس (X-Men) اکران گردد، منتشر می‌کند. با اینکه هیو جکمن (Hugh Jackman) تصمیم به کناره‌گیری از ایفای نقش وولورین (Wolverine) دارد، هنرپیشگان بیشتری قرار است در این سری حضور یابند و در مرکز توجهات قرار گیرند؛ از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به میسی ویلیامز (Maisie Williams)، بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج‌و‌تخت» اشاره کرد که قرار است با ایفای نقش Wolfsbane «چتریان» در این سری حضور به عمل آورد. با سینما گیمفا همراه باشید.

میسی ویلیامز قرار است در جدیدترین نسخه‌ی فرعی این سری که با نام X-Men: New Mutants «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» شناخته می‌گردد، برای نخستین بار در این سری محبوب حضور داشته باشد. جاش بون (Josh Boone) کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت که با همکاری نیت گوئاتِلنی (Knate Gwatlney) فیلمنامه‌ی آن را نیز به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد. اگرچه هنوز جزئیات رسمی از این فیلم در دسترس نیست، اما از چندی پیش شاهد انتشار شایعات مختلفی پیرامون آن هستیم که به برخی از بازیگران اصلی «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» اشاره می‌کنند.

گفته می‌شود که میسی ویلیامز، قرار است ایفاگر نقش «چتریان» در این فیلم باشد؛ «چتریان»، یک جهش یافته است که توانایی تبدیل شدن به یک گرگ را دارد. اخیراً جاش بون، کارگردان فیلم مذکور، تصویر هنری از میسی ویلیامز را در قالب نقش «چتریان» در توییتر رسمی خود به اشتراک گذاشته است که از ذیل می‌توانید آن را مشاهده کنید.

شایان ذکر است که هنوز مراحل اصلی تولید فیلم «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» آغاز نشده است، بنابراین باید مدت زمان بیشتری برای کسب اطلاعات تازه از آن، منتظر بمانیم. اگرچه شایعات، حکایت از آغاز فیلمبرداری این فیلم از اواخر سال جاری میلادی دارند. همچنین گفته می‌شود که در این فیلم شاهد اشاراتی به لوگان/وولورین در زمینه‌ی پیوندهای خونی خواهیم بود که طبیعتاً راه را برای ورود افراد تازه به این سری باز خواهد کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.