بتمن بودن چقدر هزینه دارد

14 February 2017 - 12:00

در طول تاریخ طولانی فیلم Batman (بتمن)، که خلق آن توسط باب کین و بیل فینگر در سال ۱۹۳۹ صورت پذیرفته، این کاراکتر دستخوش تغییرات بسیاری شده است. بتمن در کتاب‌های کامیک، فیلم‌ها و نمایش‌های تلوزیونی لایو اکشن و انیمیشنی آمده است. گاهی اوقات لحن داستان‌های بتمن پیش پا افتاده و ابتدایی هستند در حالی که در زمان‌های دیگر بسیار جدی می‌باشند. بتمن لباس‌های مختلفی با رنگ و سایزهای متنوع به تن می‌کند. در دو فیلم کنونی برادران وارنر، یکی از فیلم‌ها، بتمن را به‌صورت انسانی کاملا قوی و دیگری او را به‌صورت یک شخصیت لگو به نمایش در می‌آورد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در هر یک از فیلم‌های بتمن، چند نکته همیشه ثابت هستند: بروس وین شخصیتی تغییر پذیر دارد (گاهی در نقش بتمن و گاهی در نقش خودش)؛ از گجت های گران قیمت، از اتومبیل و لباس بتمن گرفته تا تجهیزات متنوع دیگر، استفاده می‌کند. با این وجود او همیشه می‌تواند از عهده‌ی هزینه‌ی تمامی آنها برآید چون بروس وین فرد ثروتمندی است. بررسی جدیدی صورت گرفته نشان می‌دهد بتمن بودن چقدر هزینه دارد.

در بررسی ویدئویی جدیدی این هزینه بالغ بر ۹٫۲ میلیارد دلار برآورد شده است. بر طبق این ویدئو عمارت خانوادگی بروس وین ۱۳۷ میلیون دلار ارزش دارد، که ۱٫۶ میلیون دلار هزینه‌ی نگهداری آن در هر سال است و ۳۷ هزار دلار بابت مالیات می‌بایست پرداخت شود. همچنین این ویدئو ارزش تخمینی بازسازی مجدد این بنا را ۶۰۰ میلیون دلار برآورد کرده است (جایی که جوکر عمارت بتمن را تخریب کرد).

همچنین این ویدئو هزینه‌ی استفاده از لباس‌های بتمن را یک میلیون دلار، اتومبیل‌های بتمن را ۷۹٫۵ میلیون دلار و گجت های او را ۲۱۰ هزار دلار برآورد می‌کند که این شامل ۱٫۵ میلیون دلار هزینه‌ی بابت تمرینات پرواز، مبارزه و آموزش استفاده از سلاح‌ها، کسب مدارک مهندسی همراه با ۲۵۰ هزار دلار بابت حقوق سالانه آلفرد برای آقای وین می‌باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.