سازندگان Stranger Things به فراتر از فصل دوم می‌اندیشند

14 February 2017 - 13:00

بعد از پخش شدن اولین فصل از سریال Stranger Things از شبکه‌ی نتفلیکس، هیاهوی زیادی در اینترنت به پا شد و به نظر نمی‌رسد که فصل دوم سریال نیز قصدی بر کاهش این هیاهو داشته باشد. ما هر روز در حال نزدیک شدن به تاریخ پخش سریال هستیم و تیزری که چندی پیش از فصل دوم منتشر شد، طرفداران را هیجان زده کرده است. باتوجه به استعدادهای جوان و درخشانی که این سریال دارد و معرفی شخصیت‌های جدید؛ می‌توان انتظار این را داشت که فصل دوم سریال Stranger Things مانند فصل اول بسیار موفق عمل کند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Stranger Things یکی از مورد انتظارترین سریال‌هایی محسوب می‌شود که قرار است در سال جاری پخش شود، ولی این موضوع دلیل نخواهد شد که سازندگان آن، برادران دافر (Duffer)، بخواهند داستان را زود تمام کنند؛ البته آن‌ها این قصد را هم ندارند که داستان را بی جهت طولانی کنند. در جدیدترین مصاحبه‌ای برادران دافر با سایت Entertainment Weekly داشتند، صحبت از این شد که آن‌ها بهترین ایده‌ برای اتمام داستان را در ذهن دارند. در حال حاضر آنها این تصور را دارند که سریال را تا چهار یا پنج فصل ادامه دهند، ولی این عدد متناسب با شرایط می‌تواند تغییر کند که به معنی کوتاه‌تر شدن یا بلندتر شدن سریال است.

راس دافر گفت:

همه چیز در حالی که ما در حال حرکت رو به جلو هستیم تغییر خواهد کرد؛ پس شاید این تصمیم تغییر کند.

مت دافر هم بیان کرد که شاید پایان دادن به سریال در زمانی که با قدرت در حال حرکت است طرفداران را غافلگیر کند، ولی بهتر از آن است که طرفداران علاقه‌ی خود را از دست بدهند؛ اما آن‌ها تلاش خواند کرد که طرفداران را ناامید نکنند و مانند شروع، پایان کار نیز خوب و عالی باشد.

من دوست دارم که پایان سریال بسته باشد. دوست ندارم که Stranger Things به سریالی تبدیل شود که به دلیل افت کیفی و از بین رفتن علاقه‌ی طرفداران پایان داده شود. من می‌خواهم کار را در اوج تمام کنیم.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.