آیا سن بری لارسن برای بازی در نقش کاپیتان مارول مشکل ایجاد خواهد کرد؟

14 February 2017 - 18:00

وقتی بری لارسن (Brie Larson) برای اولین بار توسط کوین فیج (Kevin Feige) در مراسم کامیک کان شهر سن‌دیگو برای بازی در نقش کاپیتان مارول معرفی شد، بسیاری از حضار آن مراسم به گرمی از این انتخاب استقبال کردند. در ادامه نیز به دنبال انتشار این خبر به صورت گسترده، طرفداران به این انتخاب در فضای مجازی واکنش‌ مثبت نشان دادند. بار دیگر قدرت مارول در انتخاب بازیگران درجه یک برای بازی در نقش کاراکترهای مختلف روشن شد. اما به هر حال برخی موضوعات کوچک وجود داشت که باید مطرح می‌شد. یکی از این موضوعات که اشارات بسیاری بدان می‌شود، موضوع سن بری لارسون بود. همانطور که می‌دانید کارول دنورس یا همان کاپیتان مارول، افسر بالارتبه نیروی هوایی ارتش آمریکا است و بری لارسن برای قرار گرفتن در آن نقش بسیار جوان به نظر می‌رسد. او در حال حاضر ۲۷ سال دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

نیکول پرلمن (Nicole Perlman) که در گذشته همکاری فراوانی با مارول در فیلم‌های قبلی داشته‌است، کار نویسندگی این فیلم را که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود، به همراه مگ له‌فاو (Meg LeFauve) بر عهده دارد. او در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود، به موضوع سن بری لارسن و حاشیه‌های اخیر به وجود آمده اشاره کرد:

من چند روز پیش با نیروی هوایی در این مورد گفتگو کردم و موضوع سن را مطرح کردم و آنها به من گفتند که این اتفاق به صورت کامل دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. در واقع آنها به من گفتند که شما می‌توانید در بازه سنی ۲۸ تا ۳۴ سال در نیروی هوایی ارتش، به مقامات بسیار بالایی دست پیدا کنید، البته اگر توانایی‌های لازم را دارا باشید. فکر نمی‌کنم موضوع سن به هیچ وجه مشکلی ایجاد کند. به علاوه، تا زمان شروع فیلم‌برداری و اکران فیلم، سن لارسون بالاتر خواهد رفت و این موضوع برای کسانی که در این مورد حساس هستند، قابل هضم‌تر خواهد بود.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.