چگونه فیلم Van Helsing برخلاف فیلم‌های ابرقهرمانی عمل خواهد کرد

14 February 2017 - 18:30

پس از اینکه کمپانی مارول شروع به ساخت دنیای ابرقهرمانی خود کرد، بقیه کمپانی‌ها هم در حال ساخت دنیای سینمایی مخصوص به خود هستند که داستان‌های آن‌ها به هم مرتبط باشند. کمپانی یونیورسال یکی از این کمپانی‌ها هست که  به شدت در حال کار بر روی دنیای  فیلم‌های کلاسیک هیولایی خودشان هستند و حال این بار نوبت به ریبوت ون هلسینگ (Van Helsing) رسیده است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

وظیفه نوشتن این فیلمنامه به جان اسپیتس(Jon Spaihts) و اریک هایزرر(Eric Heisserer) که قبلا به ترتیب فیلم‌های اتاق(Room) و مسافران (Passengers) را برای یونیورسال به نگارش در آورده بودند، سپرده شده‌است. البته هایزرر امسال نویسندگی فیلم ورود (Arrival) را هم برعهده داشته‌است. در این دنیای هیولایی، فیلم  مومیایی (The Mummy) با بازی تام کروز(Tom Cruise)، نخستین فیلم این مجموعه خواهد بود و در ادامه فیلم مرد نامرئی (The Invisible Man) با بازی جانی دپ(Johnny Depp)، و سپس فیلم مرد گرگنما (The Wolfman) منتشر خواهند شد که هنوز بازیگر مرد گرگنما انتخاب و اعلام نشده است.

امروزه به وفور فیلم‌های ابرقهرمانانه را می‌توان در سینما و تلویزیون، با فرمولی مشابه دید اما با توجه به اخبار رسیده به نظر می‌رسد که هایزرر و گروه نویسندگان نمی‌خواهند فیلمی همانند فیلم‌های مارول و دی سی بسازند. به مناسبت نامزدی فیلم ورود در اسکار، وب سایت کلایدر یک مصاحبه با هایزرر ترتیب داده است. در ادامه گفت‌و‌گوی کوتاه او را می‌توانید، بخوانید.

من می‌توانم در فیلمم از افرادی استفاده کنم که ویژگی‌های ماوراطبیعی داشته باشند و مشکلاتی را که افراد عادی نمی توانند حل کنند، به کمک آن‌هاحل کنیم. اما فکرکنم که دیگه این روش قدیمی شده‌است و مردم در سینماها حوصله خود را ازدست می‌دهند. در واقع اینقدر این ابرقهرمان‌ها قدرت زیادی دارند که دیگر از همان اول معلومه که آن‌ها پیروز نهایی نبرد هستند.

من نه تنها در فیلم ون هلسینگ این فرمول را اجرا نخواهم کرد، بلکه کاملا برخلاف آن حرکت می‌کنم. قهرمان من کاملا معمولی بدون ویژگی خاصی است و در عین حال دشمنان او از قبل بسیار خطرناک‌تر هستند.

 منبع : cinema blend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.