بن افلک دیگر قصد ندارد در نقش بتمن بازی کند

14 February 2017 - 19:00

این اواخر حایشه‌‌های زیادی اطراف فیلم بتمن به وجود آمده‌اند، ولی تقریباً کمپانی برادران وارنر به آن‌ها پاسخی نداده است. بعد از موفقیت بن افلک برای بازی در نقش بتمن در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، بیان شد که این بازیگر و کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، در فیلم سولوی بتمن وظیفه‌ی تهیه کنندگی، کارگردانی، نویسندگی و بازی در نقش بتمن را برعهده دارد؛ از این رو طرفداران امید بسیاری به این فیلم داشتند، ولی به ناگهان تمامی نقشه‌های کمپانی برادران وارنر به هم ریخت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چنید پیش بن افلک از کارگردانی فیلم بتمن کناره‌گیری کرد و به جای او مت ریوز (Matt Reeves) برای کارگردانی فیلم انتخاب شد. حالا شایعه شده است که بن افلک می‌خواهد تمامی ارتباطات خودش با این شخصیت را قطع کند. در آخرین قسمت از برنامه‌ی Collider Movie Talk جان کمپی (John Campea)، میزبان برنامه، بیان کرد که از سه منبع مختلف و مرتبط با کمپانی برادران وارنر شنیده است که بن افلک در طی چهار زور گذشته بیان کرده است که دیگر قصد ندارد در نقش بتمن بازی کند.

بن افلک می‌خواهد بیرون بیاید؛ او دیگر قصد ندارد در نقش بتمن بازی کند.

جان کمپی بیان کرد که منابع‌ِ او گفته‌اند که بن افلک در حال مذارکره با کمپانی برادران وارنر است تا به قراردادی که برای بازی در فیلم سولوی بتمن داشت عمل نکند، ولی اگر موفق به اینجام این کار نشد، فیلم سولوی بتمن آخرین حضور او در نقش بتمن خواهد بود.  چند وقتی است که این شایعه‌ وجود داشت، ولی بن افلک بیان کرده بود که به شخصیت بتمن متعهد است و تمام تمرکز خود را صرف بازی در نقش بتمن خواهد کرد. خارج شدن بن افلک لطمه‌ی بزرگی به جهان توسعه یافته‌ی DC وارد می‌کند و آن‌ها بازیگر خوبی برای مهمترن و محبوب‌ترین شخصیتشان را از دست خواهند داد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.