فیلمبرداری Captain Marvel احتمالاً از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد

14 February 2017 - 23:00

استودیوی فیلم‌سازی مارول پروژه‌های متعددی در دست تولید دارد؛ آن‌ها در حال حاضر در حال فیلمبرداری عناویی همچون Black Panther «پلنگ سیاه» و Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» (قسمت چهارم این سری نیز به طور همزمان با قسمت سوم فیلمبرداری می‌شود)، هستند و فیلمبرداری Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور» نیز از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد. پس از فیلمهای نامبرده، نوبت به بری لارسون (Brie Larson) می‌رسد تا به مرکز توجه‌ها تبدیل شود. با سینما گیمفا همراه باشد.

Captain Marvel «کاپیتان مارول» نخستین فیلمی از مارول خواهد بود که با محوریت یک ابرقهرمان زن به سالن‌های سینما خواهد آمد. اگرچه بری لارسون پیش از این فیلم مستقل خود، در قسمت جدید «انتقامجویان» حضور خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد که از ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شاهد آغاز ساخت فیلم «کاپیتان مارول» خواهیم بود.

حساب آتلانتا در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، حسابی است که به نشر تصاویر سلبریتی‌ها، اخبار آن‌ها و همچنین اطلاعات فیلم‌های سینمایی می‌پردازد، حال این منبع خبر داده که احتمالاً فیلمبرداری فیلم «کاپیتان آمریکا» از ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد.

اگر تاریخ مشخص شده را حقیقی بدانیم، مارول تا آن زمان فرصت کافی برای یافتن کارگردانی توانا برای سکان داری این پروژه پیدا کند. اگرچه برخی شایعات خبر از فیلمبرداری فیلم نامبرده در استرالیا مشابه فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» می‌دهند، اما شایعات جدید حکایت از فیلمبرداری «کاپیتان آمریکا» در استودیوی پاین‌وودِ آتلانتا می‌دهند.

اکران گسترده‌ی فیلم «کاپیتان مارول» از جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.