فیلم لگوی بتمن بر قسمت دوم عنوان لگو تاثیر خواهد‌گذاشت

14 February 2017 - 23:59

در هفته‌ی اخیر کمپانی WB بخش جدیدی از دنیای لگو‌ها را منتشر‌کرد، عنوان پر سروصدای The LEGO Batman Movie «فیلم لگوی بتمن»، علاوه‌بر فروش ۵۵٫۶ میلیون دلاری، در میان منتقدان جلب توجه‌ بسیاری کرد. اگر‌چه فیلم لگوی بتمن از کاراکتر بتمن در اولین عنوان لگو که در سال ۲۰۱۴ منتشر‌شد لحن طنزآلود و دیگر ابعاد شخصیتی شوالیه‌ی تاریکی را الگو گرفته‌بود، اشاره‌ای به فیلم لگو “The LEGO Movie” و ماجرا‌های آن نداشت. کارگردان بتمن لگو،  Chris McKay «کریس مک‌کی» تلا‌ش‌بر حذف ارتباطات مفهومی و پیوستگی داستانی این دو عنوان، علی‌رغم حفظ ارتباطی طنز‌گونه با داستان اصلی بتمن داشت. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

از آنجایی که دو عنوان لگو و فیلم بتمن لگو کاملا مستقل از یکدیگر هستند، پیوستگی این دو عنوان از نظر ساختاری و اینکه هر دو در دنیای لگو‌ها هستند در نوع ارتباط این دو فیلم کمی ابهام ایجاد می‌کند، با این‌حال کمپانی WB قصد دارد تا قسمت دوم فیلم لگو را متاثر از عنوان بتمن لگو بسازد که اخیرا کارگردان فیلم Trolls «ترول‌ها»، Mike Mitchell «مایک میچل» را برای این کار برگزیده‌است.

مک‌کی در مصاحبه‌ی اخیرش با مجله‌ی خبری Entertainment Weekly درباره‌ی عنوان دوم لگو سخن‌گفته و همچنین رابطه‌ی دنیای واقعی با فیلم‌های لگو را عنصر حیاتی آثارش معرفی‌کرده‌است. او تاکید بسیاری بر حفظ این رابطه و تاثیر پذیری آثارش از قوانین و وقایع دنیای واقعی داشت.

در حالی که کلیه فیلم‌های تحت عنوان لگو فعلا در اولین‌ سال‌های انتشار هستند، فیلمسازانی که در این زمینه فعالیت دارند، تلاش بر تصحیح ایراد‌ها و قوانین دنیای لگو‌ها هستند تا به توازن مناسبی میان آثار لگو دست‌یابند. خوش‌بختانه محدودیتی در این سری از عناوین وجود ندارد و اولویت اول فیلم‌سازان، راضی نگه‌داشتن طرفدارانشان از همه‌ی سنین و سرگرمی آنان است. شاید ایده‌ی مستقل‌سازی بتمن لگو با‌وجود حضور کاراکتر بتمن در فیلم اصلی لگو ریسک محسوب می‌شد اما با حفظ داستان در شهر گاتهام و منحصر‌کردن این عنوان به قوانین خودش، جداسازی را کمی منطقیترکند.

مسلما طرفداران ویل آرنت از حضور بتمن در ادامه‌ی فیلم لگو خوش‌حال خواهندشد. با این حال مککی در حین مصاحبه‌اش، به عنوان مستقل بتمن امیدوار‌تر بود و تاکید بیشتری بر تمرکز بر داستان بتمن در فیلم‌های جداگانه داشت و کاراکتر بتمن را در کنار دیگر‌ کاراکتر‌های عناوین بتمن اصلی نسبت به حضور تنهای کاراکتر بتمن در فیلم لگو  ترجیح می‌داد.

فیلم لگوی ۲ “The LEGO Movie 2” در ۸ فوریه‌ی ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) منتشر خواهد‌شد.

منبع: Screenrant.com

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.