پوستر IMAX فیلم LOGAN، ولورین، پروفسورX و X23 را در کنار هم نشان می‌دهد

15 February 2017 - 19:07

امروز صبح بود که کارگردان فیلم لوگان (Logan)، جیمز منگلد (James Mangold)،  در توئیتی با تبریک روز ولنتاین از عشق و علاقه خود نسبت به لوگان گفت و از پوستر IMAX فیلم رونمایی کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این پوستر که توسط شرکت گراویلز واقع در لس آنجلس به صورت اختصاصی برای فیلم، طراحی شده‌، از المان‌های مینیمالیستی و احساسی برای ترسیم فضای فیلم استفاده کرده‌است. این پوستر برخلاف بقیه پوسترها که تنها بر روی شخصیت ولورین متمرکز شده بودند، تمام شخصیت‌های اصلی را پوشش داده‌است. حال می خواهیم چند ویژگی این پوستر زیبا را بررسی کنیم.

اولین ویژگی، رنگ پس زمینه پوستر است که اکثرا نارنجی و زرد استفاده شده، که بیانگر جغرافیای فیلم (بیابان‌های مکزیک) و حس و حال غمگین فیلم هست. دومین ویژگی همجواری شخصیت ولورین با خورشید پشت سرش، که نشان‌دهنده  شخصیت روشن این کاراکتر است. در کنار ولورین پروفسور اکس قرار دارد که با چهره غمزده خود، وضعیت جسمانی بد و بیماری‌ خود را نشان می‌دهد. در پایین‌تر از ولورین و پروفسور، شخصیت اکس ۲۳ قرار داد که مورد حمایت لوگان است. سومین ویژگی استفاده از رنگ‌های تیره برای نشان‌دادن شخصیت‌های تاریک فیلم است که در پوستر، سهم کوچکی به آن‌ها اختصاص داده شده‌است.

در خلاصه فیلم امده است که در آینده‌ای نزدیک لوگان به خاطر بیماری‌اش در یک پناهگاه در مرز مکزیک پنهان شده و با کمک پروفسور ایکس در حال مداوای خود است. او دچار افسردگی شده و قصد ندارد دیگر در میان مردم برود و به کارهای پیشینش ادامه دهد. اما با ورود یک انسان جهش یافته‌ی نوجوان، که تحت تعقیب نیروهای تاریکی است، نظرش عوض می‌شود.

لوگان از سه مارچ امسال با بازیگرانی همچون هیوجکمن (Hugh Jackman)،  پاتریک استوارت (Patrick Stewart)،  ریچارد ای.گرانت (Richard E. Grant)، بوید هالبروک (Boyd Holbrook ) و استفن مرچنت (Stephen Merchant) به سینماها می‌آید.در ادامه این پوستر را می توانید مشاهده کنید.

منبع : screen rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.