اکران فیلم «خوب، بد، جلف» آغاز شد

15 February 2017 - 18:45

فیلم سینمایی«خوب، بد، جلف» اولین ساخته پیمان قاسم‌خانی در سمت کارگردان از امروز اکران خود را آغاز کرد؛ اثری که می‌خنداند، اما حرفی برای گفتن ندارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «خوب، بد، جلف»، فیلمی که پیمان قاسم‌خانی برای اولین بار با آن از فضای نویسندگی فاصله گرفته‌ است و پای در عرصه کارگردانی گذاشته است. وی پیش از این فیلمها و سریالهای بسیاری را نگاشته است و در برخی از آنها نیز ایفای نقش کرده است که می‌توان از این بین به «مارمولک» کمال تبریزی و «ورود آقایان ممنوع» رامبد جوان در سینما و «ساختمان پزشکان» سروش صحت و «دزد و پلیس» سعید آقاخانی در تلویزیون اشاره کرد.

این فیلم سینمایی که از امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه به روز پرده نمایش رفته است، داستان کارگردانی را روایت می‌کند که از سوی تهیه‌کننده فیلم تحت فشار است تا دو بازیگر تجاری را برای نقش اصلی فیلم به کار ببرد. از نظر کارگردان این دو بازیگر که سام درخشانی و پژمان جمشیدی هستند بدترین انتخابی هستند که می‌توان به عنوان بازیگر یک فیلم کرد؛ اما با اصرارهای تهیه‌کننده به این دو بازیگر زمان می‌دهد تا به نقشی که قرار است ایفا کنند نزدیک شوند.

قاسم‌خانی در نشست خبری فیلم خود در کاخ سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت:

تصمیم ندارم فیلم بعدی‌ام را خود کارگردانی کنم و کارگردان فیلمنامه بعدی‌ام حمید فرخ نژاد خواهد بود». وی در گفت‌وگویی نیز گفته  بود که «در فیلمنامه بعدی‌ام همه متعجب خواهند شد». هفت بخش از فیلمنامه‌‌ام اصلاحیه خورده است و دلم برای این بخش‌ها می‌سوزد، چون سکانس‌های بامزه‌ای بودند.

حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگری، آزاده صمدی، نسیم ادبی، رضا کریمی، امیرمهدی ژوله و… بازیگران «خوب، بد، جلف» هستند. این فیلم درحال حاضر در اولین روز اکران خود حدود ۲۲ سینما در اختیار دارد و سانس‌های نمایش آن بهترین سانس‌های اکران در سینما به حساب می‌آید.

در پایان برخی از منتقدان درباره این فیلم گفته‌اند که «خوب، بد، جلف» مانند سایر داستان‌های طنز تلویزیونی قاسم‌خانی است و پیش‌بینی کرده‌اند که فروش خوبی دارد چرا که می‌خنداند و کمی هم بزن و بکوب دارد.

منبع: تسنیم

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.