ماهرشالا علی به همراه تام‌ هاردی در Triple Frontier

15 February 2017 - 21:00

اخیرا کمپانی پارامونت قراردادی با Tom Hardy «تام هاردی» تنظیم‌کرده‌است و وی را به عنوان نقش اصلی در عنوان Triple Frontier «سه مرز» برگزیده‌است. ایک کمپانی همچنین قرارداد بازیگری Channing Tatum «چنینگ تیتوم» را در این عنوان تایید‌ کرده‌است. با این حال بازی Mahershala Ali «ماهرشالا علی» در این فیلم فعلا در حال تعلیق قرار‌دارد. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

ماهرشالا علی در سال ۲۰۱۶ در عناوین House of Cards «خانه پوشالی»، Luke Cage «لوک کیج» و Moonlight «مهتاب» بازی‌کرد و هم‌اکنون نامزد جوایز اسکار در بهترین بازیگر نقش کمکی (در فیلم مهتاب) است. وی همچنین این جایزه را در مراسم انجمن بازیگران فیلم و گلدن گلوب برده‌است. در حال حاضر جزییات بیشتری مبنی بر نقش وی در فیلم سه مرز در دسترس ‌نیست اما این نقش، فراتر ازنقش کمکی است و بیشتر به یک نقش اصلی دوم نزدیک است که در کنار تام هاردی قرار‌دارد.

فیلم سه مرز با ژانر هیجان‌انگیز در منطقه‌ای مرزی خطرناک محصور بین پاراگوئه، آرژانتین و برزیل در محل اتصال دو رودخانه ایگواسو و پارانا اتفاق می‌افتد. این نکته احتمال بازی ماهرشالا علی را  به عنوان یک کاراکتر غیر آمریکایی ایجاد ‌می‌کند و یک نقش متفاوت نسبت به نقش‌های اخیر وی محسوب می‌شود.

با اینکه جزییات تیم بازیگری همچنان مشخص‌نیست، اعضای تیم پشت‌پرده تقریبا مشخص هستند. کارگردانی فیلم برعهده‌ی J.C. Chandor «جی. سی. چاندور» است و فیلمنامه توسط Mark Boal «مارک بول» نوشته شده‌است. تهیه‌کنندگان این اثر Charles Roven «چارلز روون» و Alex Gartner «الکس گارتنر» هستند.

ماهرشالا علی به بازیگری طبیعی و حرفه‌ای مشهور‌است و باوجود موفقیت‌های اخیر وی گزینه‌ی مناسبی برای پروژه‌ی سه مرز محسوب‌می‌شود. با این‌حال پیش‌بینی این موضوع در حال حاضر ممکن‌ نیست. از طرف دیگر علی هم‌اکنون درگیر پروژه‌ی Alita: Battle Angel «آلیتا: فرشته جنگ» با کارگردانی Robert Rodríguez «رابرت رودریگز» است و انتخاب وی در شروع یک پروژه ی جدید به عنوان یک نقش پر‌رنگ می‌تواند ریسک بزرگی محسوب‌شود. با این وجود هنوز خبری مبنی بر لغو‌شدن یا تعلیق قرار‌داد منتشر نشده‌است. هنوز باید تا انتشار جزییات بیشتر منتظر بمانیم.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.