بازیگر نقش R2-D2 در فیلم Star Wars به صورت رسمی معرفی شد

15 February 2017 - 22:01

سال گذشته، فوت کنی بیکر (Kenny Baker) در سن ۸۱ سالگی شوک بزرگی را به طرفدران جنگ ستارگان وارد کرد. پس از مرگ بازیگر نقش R2-D2  پیش بینی‌ها برای فردی که جایگزین او می‌شود، شدت گرفت. دیروز بود که استودیو لوکاس فیلم به صورت رسمی بازیگر جایگزین را برای ایفای نقش او در فیلم جنگ ستارگان : آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) معرفی کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

پس از اینکه دیزنی و استودیو لوکاس فیلم به همراه سازمان استعداد یابی بازیگری به نام Oh So Small، فراخوانی برای جذب بازیگر مورد نیاز انجام دادند،جیمی وی (Jimmy Vee) بازیگر اسکاتلندی به عنوان جایگزین بیکر انتخاب شد. سخنان بیکر را پس از انتخاب او را در ادامه می‌توانید بخوانید.

این یک افتخار بزرگ برای من بود که در کنار کنی بیکر افسانه‌ای در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) حضور داشتم. کنی یک بازیگر بزرگ بود.او تمام حربه‌هایی که برای زنده کردن R2-D2 نیاز بود، را به من یاد داد. من تمام تلاش خودم را می‌کنم، که جایگزین مناسبی برای کنی باشم و اینکه من قرار است جای او را بگیرم به شدت من را هیجان‌زده کرده و منتظر ماندن تا پایان سال، برای اشتراک این هیجان با طرفداران بسیار سخت است.

 لازم به ذکر است که جیمی وی در واقع عهده‌دار نقشR2-D2 در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) بود، اما در هیچ کجای فیلم نامی از او برده نشده بود. اکران گسترده‌ی فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» از روز جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.