رابرت داونی جونیور در جدیدترین فیلم ریچارد لینکلیتر نقش‌آفرینی می‌کند

15 February 2017 - 23:00

ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) از اوایل آغاز کار خود به نویسندگی و کارگردانی ساخت فیلم‌های مستقل و خاص پرداخته و هم‌اکنون نیز این دنباله‌روی همین روند خود است و عمده موفقیتش را مدیون همین ویژگیش است. وی مسیر شغلی رو به رشدی را در پیش گرفته و در چند سال اخیر توانسته نامزدی سه جایزه‌ی اسکار را برای کسب عنوان بهترین فیلم بدست آورد که برای فیلم Boyhood «بچگی» موفق به دریافت این جایزه شد. وی در حال حاضر روزهای پرکاری را سپری می‌کند و قرار است از توانایی‌های بازیگری که عمده شهرتش را مدیون ایفای نقش در فیلم‌های ابرقهرمانی بدست آورده، در جدیدترین ساخته‌اش بهره ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش THR، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، بازیگر نقش مردآهنی، در جدیدترین فیلم ریچارد لینکلیتر که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، ایفای نقش خواهد کرد. فیلم جدید لینکلیتر بر اساس یک داستان واقعی پیرامون دکتری به نام جان برینکلی (John Brinkley) است که بدون هیچ مدرک واقعی پزشکی توانست با حضور در رادیو برای خود نام و اعتباری دست و پا کند. دکتر موریس فیشبین (Morris Fishbein)، سردبیر نشریه‌ی انجمن پزشکان آمریکا، به وی مشکوک می‌شود و پس از اثبات ادعاهایش باعث توقف فعالیت‌های غیرقانونی دکتر برینکلی می‌گردد. هنوز اعلام نشده که داونی جویور ایفاگر چه نقشی در این فیلم خواهد بود.

لینکلیتر فیلمنامه‌ی این فیلم را به عنوان اقتباسی از قسمت Man of the People «مردی از جنس مردم» سری پادکست‌های «ریپلای آل» گیملت مدیا به نگارش درمی‌آورد. داونی جونیور در کنار لینکلیتر وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده خواهد داشت؛ دو شرکت Detour Filmproduction از لیلنکلیتر و Team Downey از جونیور به عنوان تولیدکنندگان این فیلم شناخته می‌گردند. اعلام همکاری این دو منجر به ایجاد تعجب در بین علاقه‌مندان شده است چراکه هر دو روزهای شلوغی را پشت سرمی‌گذارند. ریچارد لینکلیتر در حال انجام مراحل پس از تولید فیلم Last Flag Flying «آخرین پرچم افراشته» با هنرنمایی لورنس فیشبورن (Laurence Fishburne)، برایان کرنستون (Bryan Cranston) و استیو کارل (Steve Carell) است. جونیور نیز در دو فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نقش تونی استارک/مرد آهنی را ایفا خواهد کرد.

البته اعلام همکاری این دو می‌تواند باعث ایجاد نگرانی‌هایی در بین طرفداران رابرت داونی جونیور نیز بشود؛ چراکه وی در گذشته از کنار گذاشتن ایفای نقش تونی استارک/مرد آهنی گفته بود و سن بالایش نیز دلیلی بر این مدعی است و تمرکزش بر روی پروژه‌های دیگر، می‌تواند زودتر وی را به خواسته‌اش برساند. با این حال به نظر می‌رسد که با توجه به سابقه‌ی لینکلیتر و جونیور، این همکاری آن‌ها منجر به فیلمی خوش‌ساخت گردد که باب طبع طرفداران آن‌ها باشد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.