کارگردان دکتر استرنج ارتباطات آن با مرد مورچه‌ای را تائید کرد

16 February 2017 - 09:00

Doctor Strange «دکتر استرنج» به خاطر روایت سرگذشت یکی از ابرقهرمانان عجیب و منحصر به فرد مارول، با واکنش تحسین آمیز منتقدان و تماشاگران همراه شد. اسکات دریکسون (Scott Derrickson)، کارگردان، و بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، بازیگر نقش دکتر استرنج، دو مهره‌ی اصلی موفقیت این فیلم بودند. با سینما گیمفا همراه باشید.

دکتر استرنج قرار است در فاز سوم جهان سینمایی مارول نقش کلیدی داشته باشد و در فیلم‌هایی از جمله Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» و Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» از این فاز حضور خواهد داشت. با این حال پس از اکران فیلم «دکتر استرنج» شاهد نشر شایعاتی در خصوص یکی از صحنه‌های موجود در این فیلم بودیم که گفته می‌شود با «مرد مورچه‌ای» دیگر ابرقهرمان مارول، ارتباطاتی دارد. حال، اسکات دریکسون این شایعات را تائید کرده است.

دریکسون اعلام کرده است که «قلمرو کوانتومی» یکی از ابعاد برجسته‌ی «دکتر استرنج» است. در یکی از سکانس‌های این فیلم هنگامی که The Ancient One با هنرنمایی تیلدا سوینتون (Tilda Swinton)، ذهن استفان استرنج/دکتر استرنج را وارد ابعادهای مختلفی از جهان می‌کند، برای لحظه‌ای شاهد «قلمرو کوانتومی» و مرد مورچه‌ای هستیم. دریکسون در صحبت‌هایی که پیرامون انتشار نسخه‌ی خانگی فیلم «دکتر استرنج» کرده است اعلام کرد که اشاره به مرد مورچه‌ای و قلمرو کوانتومی در این سکانس با قصد و نیت خاصی صورت گرفته است. تصویر حضور مرد مورچه‌ای را می‌توانید از ذیل مشاهده کنید:

The Ancient One به راحتی می‌تواند دکتر استرنج را وارد ابعاد مختلف قلمرو کوانتومی کند و سپس آن را از مخمصه نجات دهد. مرد مورچه‌ای نیز در اصل قادر به ورود به قلمروهای کوانتومی است اما ممکن است که برای داشتن اوضاعی بهتر، نیاز به کمک دکتر استرنج داشته باشد و احتمالاً شاهد حضور دکتر استرنج در فیلم Ant-Man and The Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور» نیز باشیم.

پیش از این نیز مشخص بود که به واسطه‌ی داشتن قدرت‌های خارق‌العاده‌ی دکتر استرنج شاهد حضور آن در فیلم‌های مختلف جهان سینمایی مارول خواهیم بود و وی حضور پررنگی در این جهان خواهد داشت. با این حال باید اشاره کنیم که هنوز حضور وی در فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبور» قطعی نشده است و حتی این امکان وجود دارد که شخصیت مرد مورچه‌ای در دنباله‌ی فیلم «دکتر استرنج» نقشی را ایفا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اعلامیه‌های بعدی دریکسون و مارول منتظر بمانیم.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.