لارنس فیشبرن در Justice League بازی نمی‌کند

16 February 2017 - 00:00

درحالی‌که طرفداران دنیای دی سی نگران حواشی پیرامون فیلم‌های The Batman (بتمن) و Flash هستند، زاک اسنایدر کار خود را بدون هیچ دردسری با فیلم Justice League (لیگ عدالت) پیش می‌برد. شکایت همیشگی دنیای سینماتیک دی سی این است که این فیلم‌ها با گذر زمان و مرحله‌ای تکامل نمی‌یابند. هر کاراکتر بنیان و اساس منحصر به خود را داشته و امکان حضور کاراکترهای فرعی هم وجود دارد. اما بجای ساخت فیلم‌هایی که شخصیت‌ها را به ترتیب نشان دهند، برادران وارنر همه‌ی این شخصیت‌ها را کنار هم قرار داده‌اند به این امید که به بازخورد خوبی دست یابند. گاهی اوقات این یعنی از دست دادن بازیگرانی که این موضوع را به خوبی متوجه شده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

پری وایت با بازی لارنس فیشبرن ممکن است یکی از بهترین نمونه‌هایی باشد که فیلم‌های سوپر قهرمان اسنایدر به سراغ آن رفته اما فیشبرن در مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز اظهار داشته که قصد ندارد به تیم Justice League ملحق شود. او منظور خود را به خوبی بیان کرده است:

آنها از من خواستند یک روز بروم آنجا اما من نتوانستم با این قضیه کنار بیایم. Justice League برای چی به یک روزنامه نگار نیاز دارد؟ می‌توانید Flash (فلش)، Aquaman (آکوامن) و Wonder Woman (زن شگفت انگیز) یا Lantern (فانوس) را کنار هم داشته باشید اما پری وایت جایی در این میان ندارد.

طرفداران همیشه گلایه دارند. خیلی از آنها با دیدن تمامی شخصیت‌های اصلی Justice League کنار هم راضی نمی‌شوند بلکه خواستار حضور شخصیت‌های فرعی هم هستند. همان‌طور که فیشبرن می‌گوید، هیچ دلیلی وجود ندارد که شخصیت پری وایت در این فیلم نمایان شود. این شخصیت فقط در کنار کلارک کنت معنی پیدا می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.