نگهبانان کهکشان چگونه با انتقام جویان آشنا خواهند شد؟

16 February 2017 - 09:00

دنیای سینماتیک مارول برای اولین بار، زمانی کلید خورد که رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) پس از قرار گرفتن در نقش آیرون من در فیلم سال ۲۰۰۸، به صورت کوتاه در فیلم «هالک شگفت‌انگیز» که در ادامه همان سال اکران شد، حضور پیدا کرد. از آنجا به بعد بود که ابرقهرمان مارول به صورت کوتاه در کنار فیلم‌های سولوی مختلف این استودیو، حضور پیدا کردند و بعدها به صورت مفصل در فیلم اول «انتقام جویان» به یکدیگر ملحق شدند. با سینماگیمفا همراه باشید.

اخیرا این خبر به واسطه ویدیویی جدید منتشر شد که کار پروسه تولید فیلم Avengers: Infinity War آغاز شده‌است. ویدیویی که در آن کوین فیج (Kevin Feige) به صورت واضح به این موضوع اشاره کرد که در فیلم مذکور، قهرمانان فیلم «نگهبانان کهکشان» با انتقام جویان متحد خواهند شد. موضوعی که در همان ابتدا سوالی مهم را به وجود می‌آورد. این دیدار و در ادامه اتحاد، چگونه صورت خواهد گرفت؟ مگر نگهبانان کهکشان در کهکشانی بسیار دور از زمین قرار ندارند؟

پاسخ به این سوال به طور قطع در تصویری نهفته‌است که در همین ویدیو به نمایش درآمد. تصویری مفهومی از خدای رعدوبرق، ثور در کنار راکت راکون. در این تصویر که آن را در زیر مشاهده می‌کنید، ثور چکش افسانه‌ای خود میولنیر را در دست ندارد. علت این موضوع شاید این باشد که در ادامه خط داستانی دنیای سینماتیک مارول، شایستگی ثور برای استفاده از میولنیر زیر سوال می‌رود و این خدای آزگاردی برای اثبات خود سفری میان کهکشانی را آغاز می‌کند. اینجا است که او با نگهبانان کهکشان آشنا می‎شود. در واقع اینجاست که این حتمال به وجود می‌آید که نگهبانان با استفاده تکنولوژی سفر میان کهکشانی آزگاردی‌ها قدم به زمین می‌گذارند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.