رتبه بندی بالای نیم فصل دوم سریال The Walking Dead

16 February 2017 - 12:00

درحالی‌که بحث درباره‌ی نیم فصل اول سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) هنوز به کشتارهای وحشیانه‌ی نیگان یا جدایی پایان ناپذیر اعضای اصلی گروه ریک، پایان نیافته، آنهایی که بیشترین توجهشان معطوف پایان سریال‌ها است، نگرانی متفاوتی دارند. از نیم فصل اول به این طرف، رتبه بندی‌های این مجموعه روند نزولی داشته و تنها با پخش قسمت هفتم و قسمت پایانی زمستان، ‘Hearts Still Beating’، رتبه بندی این سریال کمی بالا رفت. با سینماگیمفا همراه باشید.

این الگوی کم سابقه‌ای برای The Walking Dead بوده که به‌عنوان پر بیننده‌ترین مجموعه تلوزیونی، سابقه پخش طولانی دارد. رتبه بندی فصل‌های گذشته‌ی این سریال در هر هفته با نوساناتی همراه بوده که معمولاً هر افزایش به دنبال یک کاهش رخ می‌داد و سرانجام باعث پایین آمدن سطح این سریال شد. راهی که فصل هفت در پیش گرفته بود کاملا نزولی بود و این مسئله باعث نگرانی بسیاری شد، طوری که برخی می‌پنداشتند این سریال شهرت و محبوبیتش را زیر سؤال ببرد و با خاک یکسان شود.

هنوز زود است که بگوییم این پیش بینی‌ها به وقوع می‌پیوندد یا خیر، اما حداقل الان همه چیز به نفع این سریال است. سایت Deadline اعلام داشته که قسمت ‘Rock in the Road‘ نیم فصل دوم که یکشنبه گذشته پخش شد، در جامعه آماری ۴۹۱۸ سال به رتبه بندی ۵٫۷ دست یافته و بیش از ۱۲ میلیون مخاطب داشته است. این یعنی از قسمت پایانی زمستان، افزایش ۱۳ درصدی در تماشای کلی و افزایش ۱۲ درصدی در دموی ۱۸۴۹ سال این سریال رخ داده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.