«کونگ: جزیره‌ی جمجمه» سکانس پس از تیتراژ پایانی «فوق‌العاده‌ای» خواهد داشت

16 February 2017 - 18:00

قرار دادن سکانسی از فیلم پس از تیتراژ پایانی آن‌ها، امری رایج در هالیوود شناخته نمی‌شود، اگرچه چند سالی است که این گونه سکانس‌ها به پای ثابت فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل شده‌اند. استودیوی مارول با قرار دادن چنین سکانس‌هایی بین تیتراژ پایانی فیلم‌های خود، نمایش کوتاهی از آینده‌ی جهان سینمایی خود می‌دهد و استودیوی فاکس نیز مدتی است که از چنین سکانس‌هایی در فیلم‌های سری مردان ایکس (X-Men) بهره می‌برد. با سینما گیمفا همراه باشید.

مدتی است که تب و تاب خلق جهان‌های سینمایی در هالیوود به راه افتاده است، بنابراین به موجب آن شاهد تعدد سکانس‌های پس از تیتراژ پایانی در فیلم‌های مختلف هستیم. به نظر می‌رسد که مخاطبین فیلم Kong: Skull Island «کونگ جزیره‌ی جمجمه» نیز باید این فیلم را تا انتها تماشا کنند چراکه شاهد سکانسی پس از اتمام تیتراژ نهایی آن خواهیم بود.

کلیون چاوز (Kellvin Chavez)، سردبیر Splash Report، پس از اینکه فرصت دیدن فیلم «کونگ جزیره‌ی جمجمه» را بدست آورده، در توییتر خود اعلام کرد که این بازسازی نیز شامل سکانسی پس از اتمام تیتراژ نهایی خود است و به گفته‌ی او، ارزش ماندن در سالن‌های سینما پس از اتمام فیلم را خواهد داشت. وی در این خصوص بیان داشت:

طرفداران کونگ! مطمئن شوید که پس از اتمام فیلم [«کونگ: جزیره‌ی جمجمه»] بر روی صندلی‌های خود نشسته‌اید، چراکه این فیلم سکانس پس از تیتراژ بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. [این سکانس] شما را ناامید نخواهد کرد.

چاوز از گفتن اطلاعات بیشتر پیرامون این سکانس خودداری کرد. اگرچه وجود چنین سکانسی پیش‌بینی می‌شد چراکه «کونگ: جزیره‌ی جمجم» در دهه‌ی ۷۰ میلادی جریان دارد و قرار است پیوندهایی با فیلم Godzilla vs Kong «گودزیلا دربرابر کونگ» داشته باشد. بنابراین احتمال اشاراتی به گودزیلا بسیار محتمل است.

یکی از پیش‌بینی‌ها پیرامون این سکانس پایانی، نبرد بین کونگ با گودزیلاست؛ اگرچه این امکان نیز وجود دارد که سکانس مورد بحث اشاره‌ای به دنباله‌ی «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» داشته باشد تا هر دو موجود (کونگ و گودزیلا) فیلم‌های مستقل خود را داشته باشند و بهتر به مخاطبین جدید معرفی گردند.

اکران گسترده‌ی فیلم «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» از روز جمعه ۲۰ اسفند (۱۰ مارس ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.