جو کارناهان کارگردان بازسازی آمریکایی The Raid خواهد بود

16 February 2017 - 19:00

اگرچه صنعت سینما هر روز بیشتر از قبل به سمت جهانی شدن پیش می‌رود، اما هنوز هم شاهد بازسازی فیلم‌های خارجی، به خصوص در هالیوود، هستیم. چندی پیش مطلع شدیم که جک نیکلسن (Jack Nicholson) در بازسازی انگلیسی زبان فیلم نامزد اسکار Toni Erdmann «تونی اردمان» حضور خواهد داشت. چند سالی است که تهیه‌کنندگان آمریکایی به دنبال بازسازی سری فیلم‌های The Raid «یورش» هستند؛ اکنون شخصی که کارگردانی این فیلم پروژه را برعهده خواهد داشت، معرفی شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

دو فیلم نخست «یورش» تحسین منتقدان را برانگیختند، اما موفق به کسب توجه مخاطبین جهانی نگردیدند. پیش‌بینی می‌شود که بازسازی آمریکایی این سری با قرار دادن مضامین خشونت، درام و اکشن فوق‌العاده‌ که از دلایل موفقیت این سری محسوب می‌شود، مخاطبین بیشتری را به سالن‌های سینما بکشاند. این بازسازی از سال ۲۰۱۴ میلادی است که جزو برنامه‌های تهیه‌کنندگانش قرار دارد؛ همان زمان اعلام شد که فرانک گریلو (Frank Grillo) در آن ایفای نقش خواهد کرد.

حال، کارگردان این پروژه نیز مشخص شده است. جو کارناهان (Joe Carnahan) در توییتر خود اعلام کرد که نه تنها در تولید این فیلم نقش خواهد داشت، بلکه‌ی کارگردانی آن را نیز به عهده گرفته است. کارنهان و گریلو پیش از این با یکدیگر در فیلم The Grey «خاکستری» همکاری کرده‌اند. گرت ایوانز (Gareth Evans)، کارگردان فیلم‌های اصلی «یورش»، جزو تهیه‌کنندگان بازسازی آمریکایی آن‌ها خواهد بود. کارناهان در توییت خود ضمن اشاره به این نکته که خود یکی از طرفداران این سری فیلمهاست، ابراز داشت که آن‌ها ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای بازسازی آمریکایی آن در ذهن دارند.

کارناهان در حال حاضر پروژه‌ی Bad Boys for Life «پسران بد برای زندگی» را در دست ساخت دارد و به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد بازسازی «یورش» نخواهیم بود. شایان ذکر است که هنوز تاریخ اکران این پروژه مشخص نشده است. حضور کارگردان فیلم‌های اصلی «یورش» نویدبخش این نکته است که احتمالاً با بازسازی موفقی روبه‌رو باشیم و این بازسازی به فیلم اصلی بسیار نزدیک باشد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.