مذاکرات برای تمدید فصل ۱۱ و ۱۲ Big Bang Theory تایید‌شد

16 February 2017 - 20:00

اگرچه تهیه‌کننده بزرگ مجموعه‌های تلویزیونی، Chuck Lorre «چاک لوری» تا به حال بی‌پروا دست به ساختن پروژه‌های مختلف زده‌است، نمیتوان موفقیتش در کل تاریخچه‌ی فعالیتش درعرصه سریال‌های تلویزیونی را انکار‌کرد. در اواسط دهه‌ی ۹۰ میلادی لوری مجموعه‌ی کمدی سیتکام Grace Under Fire «گریس در آتش» را در طی پنج فصل از شبکه‌ی ABC منتشر‌کرد. قبل از تمام شدن این مجموعه، همزمان عنوان Dharma & Greg « دارما و گرگ» را در همان شبکه آغاز‌کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۳ لوری همکاری موفقش را با شبکه‌ی CBS آمریکا با خلق سیتکام Two and a Half Men « دو مرد و نصفی» شروع‌کرد که با دوازده فصل، تا سال ۲۰۱۵ به‌طول انجامید. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

در طی پروژه‌ی دو مرد و نصفی لوری همزمان سه مجموعه‌ی دیگر نیز از شبکه‌ی CBS ارائه‌کرد که شامل Mike & Molly «مایک و مالی» (که در سال ۲۰۱۶ پایان‌یافت)، مجموعه‌ی Mom «مادر» و جواهر تاریخچه‌ی کاری وی، The Big Bang Theory «تئوری بیگ ‌بنگ» می‌شود. مجموعه‌ی از ماجرا‌های زندگی روز‌مره‌ی نرد‌های بامزه‌ی جوان که از قضا دانشمندانی موفق با مشکلاتی در مهارت‌های اجتماعی هستند را به تصویر می‌کشد! این مجموعه حاصل خلاقیت نویسنده‌های سیتکام از سال ۲۰۰۷ است که تا به امروز ادامه‌ یافته‌است.

این‌بار اما این مجموعه بر روی زوج جوان، لئونارد « Johnny Galecki» و پنی «Kaley Cuoco» تمرکز‌کرده‌است. تئوری بیگ بنگ پس از سال‌ها فعالیت موفق، اکنون در میان طرفدارانش اثری فرا‌تر از یک مجموعه‌ی تلویزیونی تلقی می‌شود. پس از ورود دو کاراکتر جدید برنادت «Melissa Rauc» و امی «Mayim Bialik» به عنوان بازیگران ثابت در حوالی فصل چهارم، محبوبیت کاراکتر‌های قبلی مخصوصا شلدون «Jim Parsons» دو‌چندان شده‌است. متاسفانه برای مدت طولانی شایع‌ شده‌بود که فصل دهم این مجموعه‌ با پایان یافتن قرار‌داد هنرمندانش، فصل پایانی این اثر خواهد‌بود. اما طبق گزارشات شبکه‌ی CBS قرارداد بازیگران برای فصل ۱۱ و ۱۲ تمدید‌ شده‌ است.

این‌بار نیز همانند وقفه‌ی سه سال پیش میان انتشار فصل ۷ و ۸ این مجموعه اخبار ادامه‌ی این اثر طرفدارانش را خوشنود خواهد‌کرد. با وجود هزینه‌های بسیار‌ بالای این مجموعه (تقریبا ۱۰ میلیون دلار برای هر قسمت) شبکه‌ی CBS ادامه‌ی این اثر را پشتیبانی خواهد‌کرد و همچنین شبکه‌ی WB سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی این مجموعه انجام داده‌است.

فصل دهم تئوری بیگ بیگ از شبکه‌ی CBS به صورت هفتگی در حال پخش است.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.