احتمال کارگردانی Suicide Squad 2 توسط مل گیبسن

16 February 2017 - 22:00

استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) تاکنون انتخاب‌های جالبی برای کارگردانی فیلم‌های جهان سینمایی DC انجام داده‌ است. زک اسنایدر (Zack Snyder) به پای ثابت این جهان سینمایی تبدیل شده و ضمن کارگردانی فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، وظیفه‌ی سکان داری فیلم مورد انتظار Justice League «لیگ عدالت» را نیز برعهده دارد که سال آینده اکران خود را آغاز می‌کند. از سوی دیگر ساخته‌ی اخیر دیوید آیر (David Ayer)، یعنی Suicide Squad «جوخه انتحاری» اگرچه عملکرد خوبی در گیشه‌ها داشت، اما مشابه «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، با واکنش منفی منتقدان مواجه شد. به همین منظور و با توجه به اینکه آیر وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام» را بر عهده دارد، استودیوی برادران وارنر به دنبال اشخاص دیگری برای ساخت قسمت دوم «جوخه انتحاری» است. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش THR، تهیه‌کنندگان استودیوی برادران وارنر در حال مذاکره با مل گیبسن (Mel Gibson) برای کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲» هستند. بر اساس این گزارش، این کارگردان برنده اسکار در حال بررسی این جهان سینمایی و کمیک‌های مربوطه است تا بتواند تصمیم درستی در این زمینه بگیرد. گفته می‌شود که استودیوی برادران وارنر گزینه‌های دیگری را نیز برای کارگردانی قسمت دوم «جوخه انتحاری» مد نظر دارد تا در صورت توافق حاصل نشدن با گیبسن، به مذاکره با آن‌ها بپردازد. از جمله‌ی این افراد می‌توان به دانیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) اشاره کرد که جدیدترین فیلمش تحت عنوان Life «زندگی» تا مدتی دیگر روانه‌ی سالن‌های سینما خواهد شد.

تجربه‌ی گیبسن در عرصه‌ی کارگردانی می‌تواند به بهتر شدن جهان سینمایی DC کمک کند که با انتقادات فراوانی مواجه گشته است. گیبسن برای فیلم Braveheart «شجاع دل» توانسته برنده‌ی جایزه‌ی اسکار گردد و دیگر فیلم‌هایش از جمله Passion of the Christ «مصائب مسیح» و Apocalypto «آپوکالیپتو» نیز تحسین منتقدان را برانگیخته‌اند. تازه‌ترین فیلم او یعنی Hacksaw Ridge «هکسا ریج» بار دیگر نام وی را بر سر زبان‌ها انداخته و در شش زمینه در جوایز اسکار امسال نامزد شده است.

مل گیبسن در زمینه‌ی بازیگری نیز حضور نسبتاً فعالی دارد و از جمله فیلم‌های اخیری که در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توان به The Expendables 3 «بی‌مصرف‌ها ۳»، Machete Kills «مچته می‌کشد» و Blood Father «پدر خون» اشاره کرد. گفته می‌شود وی قرار است در دنباله‌ی Daddy’s Home «خانه‌ی پدری» نیز حضور داشته باشد و مقابل مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و ویل فرل (Will Ferrell) جلوی دوربین برود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.